недеља, 18. март 2012.

Dunavski Kup - Rohalj Baze (18.03)

Šta reći... I drugo od 3 takmičenja na Fruškoj Gori je prošlo. Trčali smo po izuzetno lepom danu, ali je temperatura od nekih 22, 23 stepena, nakon "debelog minusa" od pre 3, 4 nedelje, uticala da većina takmičara dehidrira na stazi ili da im bude teško, pa tako i meni. Popio sam 2.5l vode, ali mi je i to bilo malo zbog čega sam u samoj završnici napravio početničku grešku...

U startu krećem da se zagrevam kasno, razlog ni sam ne znam, zagrevanje je trajalo čitavih 15 min, u odnosnu na uobičajinh pola sata...

Krenuo sam lagano, prvu kontrolu našao sigurno, iako mi je ovaj jarak pred prvu izgledao dosta blizu, ali nije bilo dileme gde sam.

Na drugoj kontroli pravim grešku, od 3 minuta, i to 2 puta. Prvi put uzimam azimut dolazim na nekih 10tak metara od nje i ne vidim je, vraćam se nazad do raskrsnice i opet promašujem, na kraju je bila "treća sreća", ali ni malo nisam zadovoljan tom današnjom nazovi srećom...

Treća i četvrta kt nisu bile problem uz male korekcije, ali zato 5. ...
Stvarno ne znam kojom magijom, ali ja sam uspeo da siđem 12 izohipsi, što je apsolutno nemoguće jer sam išao relativno ravno, primetio bi da sam se toliko spuštao. U tom delu, bar po meni, očigledno nešto nije u redu... Tu sam izgubio dodatnih 3 - 3.5 minuta.
Šesta kontrola takođe, ovo što je predstavljeno malim grebenom je greben koji sam obilazio i obilazio i obilazio, ali ajde, neću više da detaljišem, da ne bude da kukam samo na kartu, trek govori sve...
Jedna od 2 stavke kojima sam jedino zadovoljan danas je bio ovaj leptir, odradio sam ga sasvim ok i to dosta brzo.
Do 15. kt nije bilo problema, uz malu korekciju na 14. kt.
Druga stavka (kojom sam bio zadovoljan) je ova 16. kt. koju sam super odradio, samo pravo i brojanje uvala/grebena.
Dalje 17. kt ok i onda na 18. "hladan tuš". Naime, u prethodnih par godina se stvarno ne sećam kad sam poslednji put ojužio kartu, ali eto danas sam se podsetio kako to izgleda, samo što sam izabrao pogrešan trenutak. Pred sam kraj, da li zbog žeđi ili čega već (uvek se za grešku traži neki razlog) otišao sam nizbrdo umesto uzbrdo. Ne bih da komentarišem detalje, samo novih 4.5 min viška... Do kraja sigurno.

Sve skupa 11 minuta grešaka i zauzeto 10. mesto. Ostaje mi da se nadam da se ovakve stvari neće dešavati u bližoj budućnosti, jer pocinjem da gubim samopouzdanje zbog ovakvih gluposti... Rezultati i spltiovi

7 коментара:

  1. Pa jel si ti video put na putu do 5. kontorle?

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман18. март 2012. 22:34

    Isao sam isto kao i ti 3, 5. i 6. kontrolu :(

    Nesto je tu mnogo cudno do 5. sto potvrudjuje i Blazin trek :)

    ОдговориИзбриши
  3. Moras naci bolji nacin za vadjenje iz govana od ovog na drugoj kontroli, ovo je za decu. Na petoj nisi ni znao gde si u momentu kad si skrenuo sa puta jer si mislio da si na krivini puta 100m ispred tebe. 15. si isao kao pravi zihers sto sam ti sto puta rekao, a na 17. si gresku napravio jer si trcao napamet, bez kompasa i sigurno nisi znao gde si dok nisi video reku. Bolje izgubiti dve sekunde na granici gubitka kontakta sa kartom nego bauljati nekoliko minuta okolo

    ОдговориИзбриши
  4. Kao sto rekoh, za drugu kontrolu nemam objasnjenje, kako i zasto nisam odmah nasao kontrolu. Za petu kontrolu ponavljam, kao sto sam gore napisao, put uopste NISAM video, isao sam samo pravo i brojao uvale/grebene i stao na mesto gde sam izbrojao poslednju 5. uvalu, zatim nisam imao predstavu sta je sta, pitao sam Nikolu da li zna gde je, nije ni on znao. Stao sam, video sam da sam dosta blizu potoka i krenuo uzbrdo i posle nekih 100m penjanja sam video grupu ljudi kako izlazi sa kontrole. 15. necu da komentarisem, to je tvoje misljenje. Sa 17. na 18. sam napravio gresku jer sam vec racunao da sam na cilju, celu stazu sam se samo peo i nisam ni obratio paznju na koju stranu mi je okrenut broj, vec sam samo u sebi rekao, super napokon nizbrdo i sjurio se na pogresnu stranu. Ako okrenes kartu i uporedis ta 2 dela videces da su veoma slicni, a nasao sam se kad sam stao, pogledao ka 17. kt, oseverio kartu i otvorio je skroz jer je bila presavijena...

    ОдговориИзбриши
  5. Nemoguce, da se put uopste nije video, zasto je onda ucrtan kao te jacine, ako se slabo vidi zar ne treba da bude kao stazica? Savo ne brini se, mnogi su pravili cudne greske, a mozda odgovor lezi u tome sto je bilo toliko vruce...

    ОдговориИзбриши