субота, 31. март 2012.

Beograd OPEN 1. dan (31.03.)

Prvog dana je bila WRE trka (world ranking event - trka za svetsku rang listu) i na programu je bila srednja distanca. Nakon burne noći (punoletstva 2 drugarice), i prespavanih 5h i 30 minuta, otišao sam na trku sa ciljem da istrčim trku sa što je manje moguće grešaka i da dobijem R za WRE.
- Nisam uspeo ni u jednom od ta 2. Na 5 kontrolnih tačaka od 22 (koliko ih je bilo) sam napravio ukupno 14 minuta grešaka, sto je na srednjoj distanci previše.


Imali smo 2 karte.

Grešku od 1 min. pravim u startu zbog nesigurnosti u pravac - spustio sam se malo niže potrčao levo-desno i pošto nije bilo kontrole, stao sam, pogledao malo bolje, procenio po reljefu gde sam, i nastavio do kontrole.
Do 6. nije bilo problema. Tu pravim 2 greške - ukupno 2 min. Prva je to što sam u brzini krenuo u pogrešnom pravcu za Nikolom Maksimovićem. Posle nekih 70tak metara sam video da mi se pravac ne poklapa, zatim sam video jarak sa desne strane i ispravio se prešavši na pravu stranu. Sledeća greška je to što sam krenuo da tražim kt u prvoj umesto u drugoj uvali. Ubrzo sam uvideo grešku i nastavio do kontrole.

Okrećem kartu, i započinjem novi krug - krug pakla. Sve što sam dobro odradio u prvom delu sam upropastio u drugom.
Na 13. kt dodatnih 6 min. viška. Došao sam do svoje 6. i odatle na 70m promašio pravac i otišao iznad kontrole koja je bila duboko u rupi. Tu sam se vrteo "đa levo, đa desno", pa do 7. kt pa opet iznova, dok nisam video grupu ljudi kako izlazi iz rova i našao je... Tu kontrolu sam tražio 11 minuta umesto 5.
14. kt sam našao uz malu korekciju.
Na 15. kt  ne uzimam dobar pravac i završavam iznad kontrole.Tu sam izgubio oko 3.5 min.
16. kt bez problema i onda na 17. greška, delimično mojom krivicom. Moja greška je to što nisam odredio pravac gde sam hteo da izađem. A greška koja nije moja je to što je staza prekrivena krugom i ne vidi se. Kada sam izašao na nju krenuo sam misleći da sam na "jačoj" stazi koja vodi do kontrole. Kada sam pogledao kompas, video sam da nešto nije u redu, ali sam se brzo ispravio.
18. kt bez problema, a 19. uz malu korekciju zbog lošeg azimuta. - Do kraja nije bilo problema.

Zaključak posle današnje trke i prethodnih kola je to da slabo koristim kompas - gledam samo reljef, kompas mi služi samo za praćenje kuda idem. Koristim ga samo kada se setim i kada nemam reljef kao oslonac. Da bih greške sveo na minimum to moram da ispravim što pre!!!

Stazu od 5.7km i 280m uspona sam istrčao za 56 min i 45 sekundi sa 14 minuta grešaka. Rezultati Splitovi

Sutra me očekuje nov, težak dan. U pitanju je duga distanca - 11km i 490m uspona. A ono što će činiti trku još zanimljivijom je poznati "Chasing start".
Nadam se da će biti dosta bolje.

Нема коментара:

Постави коментар