четвртак, 8. март 2012.

Boroka Kup 03.03.-04.03.

Proteklog vikenda održano je dvodnevno takmičenje poznato pod imenom Boroka Kup u Mađarskoj. Šezdesetak kilometara severno od Subotice, a zapadno od Segedina. To je bila poslednja uvodna trka pred početak sezone u Srbiji. U Madjarsku sam prvenstveno otišao zbog manjka tehničkih treninga, ali takođe i da "probijem led" pred pomenuti početak sezone.

 Prvog dana je bila skraćena duga distanca. Krenuo sam mirno sve do ulaza u zeleno pred 2. kt gde sam je pretrčao i izgubio 2.5 min vrteći se u reonu. Treća kontrola nije bila problem, ali zato 4... Lepo sam krenuo, prošao ivicu šume, vrh i došao na samo 20m od kontole i izgubio uvid gde sam. Nije bilo šanse da se pronadjem i posle jednog minuta sam krenuo nazad ka 3. kontroli, kada sam izbio na livadicu blizu nje, znao sam gde sam. Usporio sam i istim putem došao do kontrole. Tu sam izgubio 6 minuta, što me je koštalo ukupnog plasmana. Do kraja sam sve više pojačavao tempo jer nisam bio umoran. Imao sam još 2 greške od po 20 sekundi i jednu od skoro minut, kod 14. kontrole. Došao sam do bara 50m od kt, ali je niz duži nego što je predstavljeno na karti, međutim, posle nekoliko desetina sekundi našao sam kontrolu. Na kraju prvog dana - 10. mesto od 20. takmičara, a 6 min zaostatka za prvim. Splitovi 

Za one koji znaju da koriste routegadget evo linka sa ucrtanom stazom, samo treba odabrati moju kategoriju (M18) i moje ime.

Drugog dana je bila duga distanca. Tehnički dosta komplikovanija nego prvog. Kada sam startovao oko 12:30, bilo je 18 stepeni na suncu. Izuzetno lepo vreme je uticalo da osećaj na trci bude još bolji.



Do prve kontrole sam išao mirno, jer mi je najbitnije da prvu kontrolu nađem kako treba. Na drugu - pravo do raksrsnice i malo pre raskrsnice sam skrenuo u lavirint. Pretrčao sam kontrolu par metara, ali sam se ubrzo vratio i našao je. Inače, skoro sve kontrole su bile baš dobro "sakrivene". Na trećoj kontroli pravim grešku od 3 min. Nisam video varijantu desno koja uočljivim livadama vodi pravo do kontrole, krenuo sam pravo i ranije počeo da tražim kt. Posle nekog vremena pokušavanja da se pronađem na karti, pitao sam ženu koja me je poštedela daljeg gubljenja i bila od velike pomoći. Nakon toga 4. kontrola ok, dok na 5. kt gubim 5 min. Nekako sam se provukao do staze na ivici karte i odatle krenuo da sečem nazad ka kontroli, prošao sam pored nje i nisam je video, vrteo sam se tu oko 3 min dok nisam izašao na uočljivu livadicu i pronašao se, zatim skroz lagano do kontrole. Kada sam video gde je 6. kt, rekao sam sebi "apsolutno put" što je za razliku od naredne 7. kt bilo ispravno. Na 7. kt sam izgubio 2 min na tom odabiru varijante. Išao sam skroz okolo putem, umesto pravo preko zasađenih drvoreda. Sledeću kontrolu sam pretrčao ali sam to uvideo odmah, tako da nisam izgubio mnogo. Devetu takođe, ali ne svojom greškom već je gusta šuma pored kt bila duža u prirodi nego što je na karti. Stao sam 20tak m od kontrole, bilo mi je čudno, ali sam se ubrzo pronašao. Do kraja sam išao sigurno, uz par sitnih zaobilaženja žbunova više, ali je to zanemarljivo u odnosu na prvi deo staze. Splitovi

Evo linka i za routegadget.

Na kraju trke, 5. mesto sa 15 min zaostatka za prvim. Ukupno sam takođe zauzeo 5. mesto, 20 min iza prvoplasiranog.
Bilo je malo vremena i za opuštanje u banji :)

Narednog vikenda počinju trke u Srbiji. U ligi Srbije trčim u seniorskoj konkurenciji (eliti) što je veliki izazov za mene, ali obzirom da sam se spremao celu zimu, da mi trebaju jake trke za samopouzdanje na reprezentativnim nastupima i tehnički komplikovanije staze to je odlična prilika za bolji napredak.





Нема коментара:

Постави коментар