уторак, 25. новембар 2014.

PRO SERBIA, kvalifikaciona trka (22.11.)

Pre 7 godina mlađa postava SD Jasenica je krenula sa projektom tj. organizacijom takmičenja pod nazivom Masters Kup - jedno od takmičenja je izgledalo ovako (klikom na reč "ovako"). Poslednje 3 godine održavanja trke sam ja bio direktor takmičenja, međutim, mojim odlaskom u Beograd na fakultet - to je na žalost stalo. 
Sa druge strane, u isto vreme kada je Masters Kup otišao u legendu, rodio se potomak, a to je takmičenje PRO SERBIA koju organizuje takođe mlada ekipa, ali drugog kluba - PK Pobeda.

Ove godine takmičenje se sastojalo iz 2 dana, a 4 trke - kvalifikacije, četvrtfinale, polufinale i finale. Međutim, zbog tradicije moje porodice i krsne slave Sv. Mrate koji je 24.11. morao sam da trku u nedelju zamenim odlaskom u Loznicu kod bake (u ponedeljak sam imao predavanja i vežbe na fakultetu, te sam morao otići dan ranije).

Što se tiče kvalifikacione trke na kojoj sam nastupio i zauzeo 3. mesto, mogu reći da je bila vrlo uzbudljiva i brza trka sa puno kontrola. Baš je trebalo voditi računa o navigaciji u smislu česte promene ritma i krivudanja po Bežanijskoj kosi gde je trka i održana.
Bolji plasman je izostao samo zbog zbunjivanja na 10. KT gde karta nije dobra, odnosno gde fali ogradica sa baštom.
Rezultati               Splitovi

Nastavljam dalje po planu sa pripremama za narednu sezonu, a ovo mi je ujedno bila i poslednja orijentaciona trka za ovu godinu.

Нема коментара:

Постави коментар