субота, 22. септембар 2012.

Dan čistih planina - Rajac, 22. septembar

U organizaciji PD Pobeda iz Beograda održano je prvenstvo Srbije u kombinaciji - 14. kolo.
Kao što je kontrolor trke naglasio, "nova" karta - Kadina Luka nije bila sjajna. Štaviše, moje, nazovi, greške pokazuju da na terenu nije bilo kao što je na karti predstavljeno, toliko izohipsi fali u delovima pored potoka da je to za plakanje, ali ne krivim samo reambulatora, već sam odabir terena, kao i veći deo staze je više za neko planinarenje, a ne za orijentiring. Ovo nije sport u kome takmičar koji redovno trenira ima na srednjoj distanci prosečno vreme po kilometru 10:20/km, a da ne pominjem kakvo bi to vreme/km bilo ako bi se delilo sa stazom po vazdušnoj liniji, koja je inače bila 4.9km. Znao sam da situacija nije najbolja na terenu kako je kontrolor rekao, ali nisam očekivao da bude tako loše. Morao sam da idem zato što je u klubu tako naloženo, ali to je jedini razlog mog dolaska na trku...

Kao što sam nagovestio u prethodnom postu (Memorijal "Buda Radović"), na prvom mestu za poslednja tri kola nije rezultat, već cilj da greške ne postoje ili da budu na minimumu. 
Iako ću, sada zasigurno, biti drugi u kupu, rešio sam ipak da idem na 13. i 15. kolo iz pomenutih razloga (karta), dok je ovo 14. izuzetak. Ovo danas je stvarno bilo mučenje. Srednja distanca je bila na programu, a vreme prvoplasiranog je bilo 49 minuta (šta vam to govori?), van svakog standarda, ali da ne dužim... 

  • Do prve sam se peo i peo i na kraju prošao ispod kontrole, kako? - Ni meni nije jasno. Tu sam izgubio 5 min. 
To je ujedno bila moja jedina greška danas. Sve ostalo je bila stvar sreće, da li će neko uplivati u kupine ili ne, kao i to da li će se brže ili sporije uspenjati na vrh Kadine Luke, odnosno sići sa istog.

Rezultati          Splitovi

Sledeća trka će biti održana 05. i 06. oktobra u Deliblatskoj peščari.
Sedmicu pre toga idem na ekskurziju, pa tako neću trenirati 6 dana, a i uopšte treninzi pre toga i posle toga će biti samo kratka rastrčavanja radi obaranja forme, dok će moja poslednja trka u ovoj godini - Štafete i noćno prvenstvo na Babama označiti i prvi trening priprema za narednu sezonu.

Нема коментара:

Постави коментар