уторак, 18. септембар 2012.

Memorijal "Buda Radović" - Zlatibor, Šljivovica


Proteklog vikenda (15-16.09.) održano je dvodnevno takmičenje na Zlatiboru. Izuzetno lepi tereni, sa na žalost malo lošijim kartama i koncepcijama, ali to nije pokvarilo užitak. Bez obzira na pomenute nedostatke, volim da dođem na Zlatibor iz više razloga, a to su na prvom mestu druženje, zatim vazduh, čista šuma i uopšte cela atmosfera sa Bačancem na čelu i ostalom "ekipom". 

Za ovo takmičenje rezultat nije bio na prvom mestu. S obzirom da sam još uvek umoran od reprezentativnog nastupa, kao i da još uvek imam problema sa mišićem butine, akcenat je bio na praćenju karte (izohipse i azimuta) i to da se greške svedu na minimum.


U subotu je bila duga distanca, koja se bodovala kao prvi dan memorijala. Negde na sredini staze počeo sam da gledam koliko ima do kraja jer mi se nešto odužilo. Taj osećaj je bio zbog moje greške, nisam pažljivo čitao bilten, te sam mislio da je srednja distanca, a ne duga. 



  • Do prve kontrole sam ubacivao kartu u kesu za zimnicu, koja je bila alternativa za foliju. Napravio sam manju grešku na sledećoj (+30 sek.). 
  • Na 14. KT greška u azimutu, ali korekcija posle umalo diskvalifikacije jer sam overio broj 62, a moj  je bio 52 (+40 sekundi).
  • Na 20. KT pravim grešku koja je bila delimično moja. Plan mi je bio da kontrolu napadnem sa puta, koga na žalost u prirodi nije bilo. Tu sam izgubio 4 minuta. Ono što moram da popravim je rešavanje greške. Spor sam u tome, a vreme ide. Vratio sam se na raskrsnicu i napao kontrolu iz uvale, kako je možda i prvobitno trebalo da uradim.
  • I još jedna manja greška usled pada koncentracije zbog umora, na trenutak sam krenuo na pogrešnu stranu sa 22-23, ali sam se vrlo brzo korigovao (+40 sekundi). 
Zauzeo sam treće mesto.           Rezultat           Split

U nedelju je bila srednja distanca koja se bodovala kao 13. kolo prvenstva Srbije u kombinaciji i drugi dan memorijala. Fizički znatno zahtevnija, uspon je bio procentualno veći nego prvog dana.
  • Prva greška je bila na 6. KT gde sam napravio paralelnu grešku. Mislio sam da sam već stigao do druge staze i popeo se do raskrsnice. Uvideo sam grešku i ispravio se. (+30 sekundi).
  • Na 9, 10. i 14. tri manje greške uz brze korekcije.
Zauzeo sam drugo mesto na srednjoj distanci, a u ukupnom plasmanu, sabiranjem rezultata sam bio treći.


Zadovoljan sam trkama jer nije bilo većih grešaka, a ono što sam planirao sam i ostvario.


Нема коментара:

Постави коментар