недеља, 6. мај 2012.

Aranđelovac OPEN 05.-06.05.2012.

Prvog dana je bilo prvenstvo Srbije na sprint distanci, u Aranđelovcu. Trčao sam u seniorima (M21E) kao i prvenstvo na srednjoj. Teren na kome se trčalo je bio savršen (park Bukovičke banje).
Staza je bila dužine 2.9km, a imali smo 28 kontrolnih tačaka. Na pojedinim mestima nisam mogao da ukapiram na koju kontrolu idem jer su kontrole bile razbacane na sve strane i poenta nije bila samo u trčanju, već prvenstveno u koncentraciji...

Prve 3 kt sam odradio brzo. Kod fontane pre 3. sam video Popa (koga sam jurio 1 min.) kako ide sa 4 na 5. Tu ubrzavam i pravim 4 greške u nizu.
Prvo pretrčavam četvrtu, pa onda na petoj ne gledam opis da je ona sa druge strane drveta i takođe je pretrčavam. Posle toga odlazim sa 5. na 16. umesto na 6. i tu se završava moja trka za medalju, a trebalo je samo da podignem glavu i da vidim most sa moje desne strane... Nakon toga mi je za nijansu opao tempo...
Do kraja sigurno bez nekih većih grešaka, osim možda odabir varijante sa 18-19, trebalo je da idem sa leve strane linije, a ne sa desne...
Na kraju 16:01 sa oko 1min i 20ak sekundi grešaka.
Zauzeo sam 5. mesto na ovom prvenstvu, što i nije tako loše, sa 2 min. zaostatka u odnosu na prvoplasiranog Ugora, kome svaka čast za istrčanu trku. Čovek je pokidao! Rezultati Splitovi


Drugog dana je bilo prvenstvo Srbije u kombinaciji - 8. kolo.  Nov teren, nova karta - Južni deo planine Bukulje. Na ovoj karti bi i mogla da se napravi zanimljiva trka, ali današnje koncepcije nisu bile najsjajnije. Mnogo uspona (popeo sam se do pola Rudnika - 500m), a takođe niz kontrola 2, 3, 4 , 5 i 6 je bio za M12, a ne M21E. Pored svega toga, startovao sam u 104. minutu (skoro pa u podne) tako da sam dehidrirao i vukao se ceo drugi deo staze...

Na prvoj kontroli pravim grešku, prvo zato što nisam pogledao opis, koji je bio bled, da je kontrola sakrivena u žbunje, sa suprotne strane panja od one sa koje sam dolazio, a drugo zato što sam očekivao neki kupinjar sa bocama, a to je bilo neprohodno zeleno. Tu sam izgubio 4 min.
Na 2. skrecem na stazu pre, pa posle korigujem i gubim još 1 min.
Treću sam malo pretrčao, ali ništa specijalno nisam izubio...
Do kraja bez većih grešaka, osim na 12. gde mi je malo pala koncentracija pa sam overio prvo 16. jer mi je to bila napadna tačka, pa onda otišao na 12 i sitnih pretrčavanja kt...
Drugog dana sam zauzeo treće mesto, a sabiranjem vremena od prvog i drugog dana ukupno sam bio 2.                Rezultati                           Splitovi                          Ukupni rezultati 

Nakon ovog 8. kola popeo sam se na 2. mesto u prvenstvu Srbije u kombinaciji, a listu mozete pogledati ovde (izabrati kategoriju M21E).


Težak vikend je iza mene. Narednog je sprint na Ceraku - 9. kolo, a onda ide jedno mesec dana bez trka. Pokušaću da odem na neki trening sa kartom izvan Palanke u toj pauzi, jer se EYOC približava. Fale mi treninzi sa kartom i to se oseća u trkama.
Pored toga, ovih mesec dana ću malo više posvetiti školi, jer se kraj školske godine približava, a moram da popravim neke ocene, a ostale da zadržim na istom nivou.


Нема коментара:

Постави коментар