понедељак, 28. мај 2012.

Period 13.05. - 28.05.

Nakon sprint trke na Ceraku (13.05.) dva vikenda su bila slobodna, ali mi je predah dobro došao. Malo sam se izgleda zasitio trčanja ili su promena vremena (non-stop kiša) i stalni treninzi uticali na to da budem umoran i smoren... Zbog toga sam napravio 2 dana pauze.
Danas sam, posle dužeg vremena, otišao na Mikulju da uradim trening sa kartom da razbijem monotoniju samih "fizikalija".


Do evropskog prvenstva (Francuska) je ostalo mesec, a do svetskog (Slovačka) nešto vise od mesec dana. Još uvek ne znam da li idem ili ne, zbog toga što je "ispalo" da takmičar (klub) mora da plati 280 evra za odlazak na evropsko, a 400 evra za odlazak na svetsko juniorsko prvenstvo zato što je donesena odluka da na ova 2 takmičenja ide "pun sastav", ali da učesnici učestvuju sa gore navedenom sumom.

Ako opština ne bude uspela da odvoji bar deo sredstava, najverovatnije neću ići u Slovačku, a ni u Francusku...

Više mi je sve jedno, išao - ne išao, za taj novac bih mogao da odem na neki dobar kamp od 15tak dana u Češku na primer, zato i neću da dajem novac iz svog džepa. Biće mi samo krivo ako ne odem, jer sledeće godine najverovatnije neću biti u mogućnosti da učestvujem na svetskom juniorskom prvenstvu zbog obaveza oko polaganja prijemnog i upisa na fakultet, a ova godina mi je poslednja u kategoriji M18 što se tiče nastupa za reprezentaciju na evropskom prvenstvu.

Za 2 nedelje ćemo imati kros proveru na Košutnjaku na 10km, a nakon takmičenja na Divčibarama (16. i 17.06.) planiran je kamp u trajanju od 3 dana. U ove 2, 3 nedelje ću imati intenzivnije treninge brzine i eksplozivnosti.

2 коментара:

  1. Мери Чкрипеска28. мај 2012. 23:51

    Није то добар избор, да иде пун састав,шта се тиче мени. То су грешке које сви раде. Колико ја знам ти тренираш и трудиш се, а неко че да троши тај новац на шетњу. Ја знам да ми се не питамо о томе, ал мислим да ово није праведно и да ти треба да идеш на еуропско и светско. Србија би погрешила ако ти сад не да све могучносте! Поздрав Савооо! Македонија је уз тебе! : )))

    ОдговориИзбриши