недеља, 13. мај 2012.

13. Kup Obilića - 13.05.

Još jedna brza trka... Obožavam ovako lepe terene za sprint kao što pravi Miško - karta sa puno detalja, niski stubići za kontrole i maksimalna koncentracija, a ravan i brz teren. Sve to treba uskladiti... Na žalost, pala je kiša pa je veoma mali broj ljudi ostao na proglašenju.

Što se tiče mog trčanja i rezultata, nije bilo loše. Kažem nije bilo loše, jer sam imao i dobrih i loših trenutaka na stazi.

  • Do prve biram dužu, ali sigurniju varijantu.
  • Od druge do 4. idem dobro, a onda na sledećoj pravim veliku grešku gde gubim 40 sekundi. Otišao sam na suprotnu stranu zgrade... Iz kog razloga? - stvarno NE znam...
  • Od 6. do 12. kt sam malo ubrzao trudeći se da nadoknadim izgubljeno.
  • Na 13. kt sam stao pre nje i izgubio 15tak sekundi gledajući kartu. Zbunilo me je ovo što je predstavljeno maslinasto zelenim sa leve strane pre kt, a i kontrola je bila ispod bedemčića pa je nisam ni video...
  • 14. i 15. kt bez problema, a onda još jedna veća greška na kojoj sam izgubio oko 30 sekundi jer nisam video prolaz u ogradi, a plus što sam mislio da je ista neprelazna, pa sam išao okolo...
  • Do kraja brzo uz malu korekciju pravca ka 18. kt.
Sve skupa gledano sasvim solidno drugo mesto sa oko 1.5 min. grešaka i 35 sekundi zaostatka za prvoplasiranim Andreom.                                  Rezultati       Splitovi

Narednih mesec dana nemam u planu ni jednu trku, sledeća je tek oko 10. juna u Batajnici - sprint. Za oko 1.5 mesec, tačnije 28. juna je EYOC (evropsko juniorsko) u Francuskoj.
Od sutra pa do 15. juna povećavam intenzitet treninga, a u planu su mi i 2 vikenda za odlazak na neke treninge sa kartom, kao i kamp na Divčibarama koji još nije siguran (15-22. jun)... (takođe povećavam intenzitet učenja jer je kraj godine pred vratima...)

Za malo manje od 2 meseca je JWOC (svetsko juniorsko) u Slovačkoj (Košice). U vezi tog svetskog prvenstva se još uvek ništa ne zna (da li ću ići ili ne) jer su problem finansije. Inače, teren je preslikan Samanjac.

Нема коментара:

Постави коментар