уторак, 31. март 2015.

Testiranje reprezentacije i trka na Miljakovcu (28-29.03.) + novi podstrek za dalje!

U subotu je po izuzetno lošem vremenu na atletskoj stazi na Košutnjaku održano testiranje kandidata za reprezentaciju Srbije na 3km.

Bez većeg cimanja držao sam konstantan tempo od 3:30, mada zbog hladnog vazduha i mokre opreme koji su mi pritiskali pluća nisam uspeo da isfiniširam za malo bolje vreme. To je rezultiralo vremenom od 10:39. Utisci su podeljeni: zadovoljan sam jer sam tek izašao iz zimskih dužina i treninga na karti - uradio sam tek 4 treninga deonica, što je ništa; sa druge strane vreme kao vreme je ispod mog nivoa, ali opravdano s obzirom da će ono ići i za minimum 30 sekundi brže onda kada bude i trebalo - na leto pred najbitnija takmičenja. 

Što se tiče trke u miljakovačkoj šumi, ne bih tu mnogo govorio. Prvobitno sam mislio da je ne trčim, a onda me je grizla savest jer je u Beogradu trka, a lepo vreme, pa sam preinačio odluku - i pogrešio. Ne može se praviti srednja distanca na razmeri 1:5000 gde bi i na nekoj manjoj razmeri karta bila relativna, a ovde pogotovo. Vegetacija, staze, rupe... Ali dobro, nisam opterećen time, zaveo sam je u planu kao trening - trku i ubrzo zaboravio.

Rezultati               Splitovi

Treća i najbitnija stavka ovog posta leži u tome da sam uz velike napore najpre Stevana Roksandića kao sekretara, a zatim i Mrguda Pajka kao selektora, dobio odobrenje svog Ekonomskog fakulteta u Beogradu da mogu da polažem ispite i u apsolventskim rokovima, pored redovnih, na šta po zakonu kao reprezentativac Srbije sa ogromnim uspesima za nacionalni tim i imam pravo. Tako više neće biti 3, već 5 rokova, što me izuzetno raduje, jer ću u skladu sa obavezama moći bolje da rasporedim ispite kojih nema mnogo ali koji su veoma obimni, kompleksni za spremanje, vrede veliki broj bodova i iziskuju mnogo vremena i koncentracije.
Kao što umem da iznesem kritike, tako ovom prilikom želim i da pohvalim rad saveza, ali pre svega 2 gorepomenuta pojedinca kojima još jednom puno zahvaljujem. 
Ostaje žal jer je sve ovo moglo i dosta ranije da se odradi, jer na sve fluktuacije u mojim sportskim rezultatima utiče pre svega fakultet, ali dobro, makar smo se pomakli iz mesta.

Нема коментара:

Постави коментар