понедељак, 16. март 2015.

Rtanj Sprint Kup (15.03.) i najava za predstojeći vikend

Sprint trkom u beogradskom bloku 45, koju je organizovao OT Rtanj, započeta je sezona u Srbiji i bodovala se kao 1. kolo lige.

2007. godine je bilo prvo izdanje ove karte i tada sam trčao u mlađim pionirima. Osam godina kasnije, dobra organizacija, interesantna, ali dosta brza staza obeležila je početak sezone u domaćem prvenstvu.
Nisam zadovoljan postignutim plasmanom, jer mi je dosta opao kako tempo tako i koncentracija u drugom delu staze. Mnogo sam bio opterećen maslinasto zelenim pojasevima koji su zabranjeni za prelazak, što mi se dešava sve češće na sprint trkama. Pored takvog gubljenja vremena, na pretposlednjoj kontroli sam napravio paralelnu grešku i nepotrebno zastao na pogrešnom ćošku zgrade i izgubio 40 sekundi, kao i lošija varijanta sa 2. na 3. kontrolu.
Međutim, početak je sezone, daleko sam od top forme, u subotu sam proveo ceo dan na nogama crtajući kartu za Larinu trku koja je pri kraju, a i nisam mogao da preskočim trening na Kudreču i Mikulji - nostalgija je bila jača od mene :)

Raduje me lepo vreme koje ću iskoristiti na pravi način da nastavim gde sam stao pre odlaska na Boroka Kup, a i zaostatak za prvoplasiranima i pored ovakvih okolnosti nije velika, pogotovo imajući u vidu da je ovo ipak sprint koji nije moja disciplina. 

Rezultati                    Splitovi

Narednog vikenda me očekuju 2 trke. U subotu ekipa koja je putovala na Boroka Kup, u dopunjenom sastavu, putuje u Hrvatsku, Našice - na Slavonija & Baranja OPEN kod naših prijatelja iz OK Sova. Očekuje me srednja distanca, veoma brz i čist teren, sa velikom konkurencijom takmičara sačinjenih iz Hrvatske, Mađarske, Slovenije i Finske.
U nedelju, 22.03. u povratku iz Našica odlazim na 2. kolo lige Srbije na Fruškogorski Sviloš i takođe srednju distancu, gde ću, nadam se, istrčati na nivou lične satisfakcije i u pravom ritmu.

Нема коментара:

Постави коментар