понедељак, 23. март 2015.

Memorijal Saše Palinkaša + Slavonija & Baranja OPEN (21-22.03.)

Sve više uživam u tome kada se odluke koje donesem ispostave kao ispravne. Kao što sam i najavio u planovima za ovu sezonu, činiću sve da smanjim rizik da napravim grešku, a da sa druge strane poboljšam lične performanse i rezultate. 
Razmišljajući pre 7 dana u ovo vreme, rekao sam sebi da neću trčati 1. dan memorijala na Fruškoj Gori, jer je veliki rizik kada 1 čovek sam organizuje takmičenje, bez ekipe koja bi sa njim učinila da sve prođe u najboljem redu. Imajući u vidu da je planirano da se trči na istoj karti kao i na prvenstvu na dugim 2014. kada nisam postigao željene rezultate zbog grešaka na karti, izuzimanje sa subotnje trke je bilo neminovno.


Jednostavno ne želim da odem na neku trku, a da se ona svede na igru na sreću, pa da iste te rezultate neko kasnije poredi i filozofira u nekoj obradi podataka i selektiranju.

Ne želim da učestvujem u tome, ako ne moram, kao što je bio slučaj sa drugim danom (bodovao se za ligu i selektivna je trka) kada sam mislio da grešaka od strane organizatora i kontrolora neće biti, jer je ipak teren manji nego za dugu distancu i ima više kontrola, pa je manja verovatnoća da dođe do problematike, ali avaj.
Nekoliko kontrola nije bilo na svom mestu ili karta nije valjala, pa ni rezultati nisu relevantni za bilo kakvu polemiku. Ironija je da savez donese odluku da se smanji sa 17 na 10 trka koje se boduju za ligu zbog poboljšanja kvaliteta, a da već prva u šumi bude veoma diskutabilna... Sa druge strane, ne treba kriviti čoveka, već mu pomoći kada već ima volju i želju da održi tradiciju i organizuje takmičenje.
Žao mi je što je to tako, jer kada ulaziš u priču sa profesionalne ili poluprofesionalne strane, nije ti svejedno da doživljavaš ovakve stvari godinama unazad.

Kod 1. KT, osim što su rupe ovako kako sam nacrtao, fali i jedna velika uvala iznad kontrolne tačke koja se vidi iz aviona kad se ide sa brda... Tu sam izgubio 1 minut.
3. KT je negde, ali se vidi iz daleka.
Na 11. KT je jedino mesto gde sam izgubio vreme svojom greškom. Naseo sam i zaleteo se na tuđu kontrolu i izgubio minut.
13. KT nije dobro postavljena, nalazila se na jugozapadnom iksu izvan kruga. Tu sam izgubio oko 40 sekundi. Samim tim sam i do 14. KT izgubio određeno vreme.
Na 16. KT rupa treba da bude ovde gde sam je ucrtao. Tu sam takođe izgubio 1 minut.
Zaključak: ko je imao više sreće da naleti iz pravca na kome je kontrola, on je i profitirao... Mada sam i pored toga imao solidno vreme, dok je skor bio 4. mesto.

Rezultati                    Splitovi


Dan ranije, umesto te duge distance na Fruškoj Gori, otišao sam sa svojim prijateljima u Našice. Sjajna trka, sjajan teren, trčljiv, brz, interesantan, tačna karta, dobre koncepcije - šta ćeš lepše. Drugari iz OK Sova, su nam pripremili pravi mali praznik. Baš sam uživao i da nisam napravio pretrčavanje 16. kontrole i gubitak od 1.5 minuta, doživljaj bi bio ocenjen najvišom ocenom. Mada sam i ovako zadovoljan, bio sam 6. u konkurenciji od 21. takmičara.
S obzirom da je opšte poznato da slika govori više od 1000 reči, ovde ću se zaustaviti, a vi uživajte u karti :)
Gledajući kartu od 2. dana, možda je ipak bilo još pametnije da sam ostao tamo.

Rezultati               Splitovi

Нема коментара:

Постави коментар