недеља, 1. март 2015.

Boroka Kup, Mađarska (28.02-01.03.)

Po godišnjem planu koji sam napravio, prva stavka je ispoštovana - početak sezone pre početka u Srbiji! Kao što sam i najavio, neću se mnogo oslanjati na dešavanja i planove u saradnji sa savezom jer kao što smo videli, to je nesigurno, nepredvidivo, gotovo sve osim SEEOC-a u Bugarskoj, a i vrše se razne malverzacije i opstruisanja o kojima sam već pričao, pa da se ne ponavljam. Definisao sam ciljeve i prioritete, vodim se time i uživam u kristalno jasnim stvarima.


Ovo je takmičenje za koje me vežu posebne uspomene i uvek sam rad da učestvujem na istom ukoliko sam u mogućnosti. Ceo ambijent je fantastičan svake godine - tereni, karte, organizacija, zatim između trka - banja i druženje. I ovaj put je bilo tako, a i kako može biti drugačije ako putuješ sa prijatnim ljudima. To je ono što mi daje posebnu snagu, koncentraciju i mir.

Prvog dana je bila skraćena duga distanca dužine 9.3km. Razmera je bila 1:7500, što je izuzetno pogodovalo mom stilu. Osim što dosta koristim kompas na ovakvim terenima, potpomažem se detaljima kojima kontrolišem pravac, pa sam tako napravio samo 1.5 minut grešaka - jedina veća ka 6KT gde sam bio prinuđen da menjam varijantu usled paralelne greške. Stazu sam prešao za 52 minuta čime sam izuzetno zadovoljan. Zauzeo sam 7. mesto od 21 takmičara.


Rezultati          Splitovi          Karta sa trekom (routegadget)

Drugog dana je bila klasična duga distanca i to dužine 13.8km. Razmera je bila 1:10000, što mi je malo otežavalo posao, za razliku od prethodnog dana. Usled toga i malo više grešaka - 5.5 minuta (3, 5, 26KT), međutim bilo je osim toga i nekoliko kikseva zbog negledanja kompasa, ali ništa nije dugo trajalo, uglavnom sam se ispravljao vrlo brzo. Stazu sam prešao za 88 minuta, čime sam takođe zadovoljan. Zauzeo sam 10. mesto od 24 takmičara.

Rezultati          Splitovi          Karta sa trekom (routegadget)

Sabiranjem vremena od oba dana, u ukupnom plasmanu sam zauzeo 8. mesto. Ukupni rezultati

S obzirom da se upoređujem samo sa boljima od sebe, ovog puta mi je glavni reper bio Mihajl Krajčik - slovački seniorski reprezentativac koji je stariji od mene 7 godina. Prvog dana sam zaostao za njim 7, a drugog 10 minuta, što je s obzirom na greške i druge parametre apsolutno zadovoljavajuće za moje  trenutne kriterijume. 




Нема коментара:

Постави коментар