недеља, 26. октобар 2014.

Uspešan start priprema za narednu sezonu - Prvenstvo na noćnim i 2. dan Trofeja Beograda (25-26.10.)

Nakon 2.5 nedelje zasluženog aktivnog odmora (3 puta nedeljno teretana i 1-2 puta rastrcavanje 7km), trkama ovog vikenda započinjem pripreme za narednu sezonu. 



Što se tiče prve trke u subotu uveče 25.10. - noćnog državnog prvenstva na Adi Ciganliji u Beogradu - nisam zadovoljan. Pre svega zbog toga što imam lošu lampu, te sam se jako napinjao da razaznam mnoge stvari. Nisam mogao prirodno da pratim kartu i to mi je mnogo otežavalo posao i pravilo probleme. Kako kod treće, tako i kod osme, petnaeste, šesnaeste, a najviše kod 19. kontrolne tačke gde sam i najviše vremena izgubio i gde sam totalno bio zbunjen ogradama i privatnim posedom na karti. Svaka varijanta mi je bila na svom mestu, ali jednostavno nije bilo do mene. Čak mi je i tempo, što me je malo začudilo, bio na zavidnom nivou, s obzirom da sam se za ove 2.5 nedelje pošteno opustio, ali to je verovatno zbog toga što sam bio svež i odmoran. Svi su imali različite staze (različite leptire), po meni to i nije najsjajnije rešenje s obzirom da nisu svi u istoj poziciji, ali dobro, neću da osporavam ničiji rezultat i čestitam protivnicima. Zauzeo sam 3. mesto.

Rezultati               Splitovi



Posle 12 sati još jedna trka i još jedna duga distanca. Babe volim kao teren jer je tehnički zahtevan, ima puno detalja, a nije previše strm (naravno, može biti ako su loše koncepcije). Koncepcija je bila fina, kao i novi deo karte, mada sad po istrčanoj trci mogu da konstatujem da je mogla staza biti još duža, ali dobro... 

Izuzetno sam zadovoljan istrčanom trkom i mogu reći da je bilo odlično. Svega 2 minuta grešaka, 1.5 minut na 6. KT i pola minuta oko 20. KT - nisam morao da zaobilazim šumu na kapiju koja NIJE bila otvorena, iako stoji prolaz ucrtan na karti. Zasluženo 1. mesto! 
Na žalost, ostao sam bez plasmana na Trofeju Beograda jer sam zbog nadoknade na fakultetu morao da preskočim sprint u subotu ujutru.

Rezultati               Splitovi


Нема коментара:

Постави коментар