недеља, 6. октобар 2013.

Banat OPEN, Deliblatska peščara 05.10.

Na žalost, sezona se polako privodi kraju... U Deliblatskoj peščari, na terenu poznatom po peščanim dinama i mikro detaljima u vidu žbunova, održano je pretposlednje kolo prvenstva Srbije u kombinaciji.
Ove godine u nacionalnom kupu, zbog obaveza oko pripreme prijemnog za fakultet i drugih stvari vezanih za školu, neću imati plasman kao prošle, ali to je bilo očekivano od početka sezone.
Bitno je da sam na skoro svim nastupima za reprezentaciju, državnim prvenstvima i trkama za svetsku rang listu nastupio u najboljem svetlu, ali, o tome ću da pričam kroz par nedelja, kada se sezona i zvanično završi. 

Što se tiče trke u peščari, na programu je bila duga distanca. Staza je bila dužine 11.4km. U prve 2/3 staze nisam gubio mnogo vremena, uglavnom sam dobro odrađivao deonice.
Na drugoj kontroli sam izgubio oko 1.5 minut, prvo zato što je bila brža varijanta okolo stazicom, a drugo jer je prizma bila na zemlji. Stajao sam oko 30 sekundi u mestu dok nisam video stubić... 
Sve do 18 kontrole je bilo skoro idealno, čak sam tu imao i vreme prvoplasiranog, a onda sledi pad.
Optimistička varijanta ka 19. umesto brža i sigurnija okolo. Krenuo sam pravo, kao "ajde neću da budem ziheraš, da idem nazad stazom do asfalta, pa asfaltom do livade koja vodi do kontrole" - bilo je bolje da sam uradio to što nisam, ali dobro, da je neki nastup za reprezentaciju gde se ne kalkuliše, sigurno bih išao okolo. Krenuo sam u probijanje kroz zeleno, izgubio mnogo vremena i to me je koštalo ukupnog plasmana.
Do kraja rutinska završnica osim neplanirane promene varijante sa 20 na 21, nisam pogodio stazicu koja je išla uz liniju, već sam morao da idem okolo asfaltom.

Sve u svemu, sa 7-8 minuta viška, veliko 2. mesto i srebrna medalja.

Uprkos ta 2, 3 trenutka koja nisu morala da se dese, zadovoljan sam plasmanom i uopšte istrčanom trkom. Posle državnog prvenstva na dugoj distanci, onog propusta organizatora zbog koga su takmičari uplivavali u potok do guše (uključujući i mene), imao sam bronhitis (primio 5 injekcija, itd). Uspeo sam da se oporavim i sa samo 3 treninga za 2 nedelje da na svežinu ugrabim srebro :)

Rezultati                    Splitovi


2 коментара:

  1. Pozdrav Savo
    Baš mi je žao što si imao zdravstvenih problema u proteklom periodu, nadam se da si mnogo bolje sada. Čini mi se, ipak, da potok nije uzrok svih tih problema, ma koliko god neprijatno bilo:
    https://www.facebook.com/blazomaksa/posts/10201637354993193
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=554817064584445&set=a.409960899070063.96047.387163864683100&type=3&theater
    Ako 2 dva dana nakon trke možeš da treniraš i da izlaziš, potok sigurno nije uzrok zdravstvenih problema koje si imao. Možda 'ladan beton ili neadekvatna odeća ;)

    Pozdrav

    Vokri

    ОдговориИзбриши
  2. http://www.youtube.com/watch?v=n0_gDrV7wEw

    ОдговориИзбриши