понедељак, 14. октобар 2013.

Prvenstvo Beograda 2013 - sprint distanca (12.10.)


Pošto sam Evropsko prvenstvo za juniore (koje će se održati u Portugalu krajem ovog meseca i na kom nastupaju dečaci i devojke do 18 godina) prerastao, zatim završio sa svim, meni, bitnijim takmičenjima, odlučio sam da spustim tempo, oborim formu i napunim baterije.
Posle prvenstva Srbije na dugoj distanci (Vlasinsko jezero 21. i 22.09.) sam bio i bolestan, što me je dodatno podstaklo na odluku o pauzi.
Takođe, još jedan od razloga za to je i polazak na fakultet. Određeno vreme sam morao da odvojim kako bih se preselio za Beograd, zatim za vađenje raznih kartica za menzu, prevoz itd; kao i za privikavanje na novu sredinu, učenje i uopšte život ovde.
Prijalo mi je 2-3 nedelje odmora, lepo sam se uklopio, organizovao vreme (što je najbitnije, ima vremena za sve samo je potrebno lepo ga rasporediti), pa tako današnji dan (ponedeljak 14.10.) mogu da obeležim kao novi početak :)

A sada malo o vikendu koji je iza nas...

Naime, u organizaciji OK Dif iz Beograda, održano je prvenstvo Beograda na sprint distanci. Vreme je poslužilo organizatore, a ambijent na Ušću je bio prelep.


Baš kao i prošlog vikenda u Deliblatskoj peščari, trčao sam na svežinu. U toku nedelje sam odradio samo lagano dve dužine od po 11km na ravnom koje su bile u sklopu aktivnog odmora i obaranja forme.
Trka sama po sebi nije bila toliko komplikovana, više je bila trkačka. Jedina stvar koja je mogla da prevari takmičare je leptir - ko nije pazio mogao je da obrne redosled kontrolnih tačaka.
Išao sam najjače što sam mogao u ovom trenutku i skoro da uopšte nisam grešio, malte-ne nije moglo da se pogreši.
Na kraju zauzeto prvo mesto i zlatna medalja.

Rezultati                    Splitovi

Pobednici u muškoj (M21E) i ženskoj (Ž21E) seniorskoj konkurenciji, s leva na desno: Milica Ilić,
Nikola Bilić, Sava Lazić, tu treba da stoji i Draga Maksimović, Marko Grujić i Radmila Šuljagić

Нема коментара:

Постави коментар