понедељак, 4. октобар 2021.

Duga distanca, peščara - Memorijal Sulejmana Šuškića 2021


Južna mađarska na levoj obali Dunava (kada se gleda od njegovog izvorišta) ili u prevodu - Deliblatska peščara. Dragulj od terena za orijentiring koji do danas nije adekvatno (da ne kažem uopšte) iskorišćen.

Ovog puta trčali smo u severozapadnom delu peščare, na lokalitetu Leanka, u blizini vetroparka Čibuk 1.
S obzirom da odlično poznajem prilike orijentiringa u Srbiji (crtače karata, postavljače staza i kontrola), a kao neko ko (još uvek) dolazi na takmičenja zbog rezultata (osim uživanja u sportu), nisam hteo da učestvujem na prvom danu takmičenja. Drugog dana sam morao jer mi nedostaje nešto bodova da "overim" prvo mesto u ligi.

Sudeći po utiscima pojedinih takmičara, odluka je bila ispravna. Priča se da su kontrole drugog dana takmičenja bile "manje kritične".


Na ovom mestu bih se nadovezao na svoje utiske. Za početak, dužina staze ni približno vremenima za dugu distancu, ali se to po objavljivanju biltena znalo odmah.

11. i 20. kontrolna tačka bile su postavljene izvan kruga s tim što je na 11. KT (gde sam izgubio 40 sekundi) kontrola postavljena na objekat totalno izvan kruga, dok je na 20. KT objekat nacrtan na totalno pogrešnom mestu (treba da bude skoro pa izvan kruga kontrole).

Teren i 7. kontrolna tačka su misterija - "šta je pisac tu hteo da kaže"?! Na tom mestu sam izgubio 4 minuta. 

Imajući u vidu koliko vremena sam izgubio na 7. i 11. KT znao sam da moram dobro da se pomučim da bih trijumfovao na trci. Bilo je dovljno da neko "izvuče bingo", da vidi kako neko overava ove 2 kontrolne tačke i odmah ih nađe i da bude u neverovatnoj prednosti, kao što se i desilo. Međutim, dao sam sve od sebe, jurio sam maksimalno gdegod sam mogao, nisam se zaustavljao ni na jednom od 2 osveženja, nije mi padao tempo u drugom delu staze i sve to je bilo presudno za pobedu i novih 100 bodova u ligi.

Time su ciljevi za ovo takmičenje ostvareni: ići što sigurnije, izgubiti što manje vremena na netačnost karte, dati sve od sebe i pobediti.

Rezultati               Prolazna vremena


Foto: Milivoje Simić, OAK Novi Sad

Нема коментара:

Постави коментар