недеља, 18. април 2021.

9. Memorijal Saše Palinkaša - OLS 2. (4.) kolo 2021

 

Prva zvanična pobeda u 2021. godini nakon 2. mesta na 12 km-brdskoj-kros trci u Palanci i 2. mesta na o-trci Beograd Open pre 2 nedelje.

Iako vreme za koje sam istrčao današnju trku izgleda solidno na prvi pogled, viška minuta ima dosta, što mojom, što greškom organizatora.

S obzirom da sam na ovom terenu trčao barem dva puta, poznati su mi detalji i pozadina priče vezana za kartu. Jedan deo koji je crtao Mile Stevanović (2/3 južno) je dobar, dok je jedan deo izrazito loš (1/3 severno - manje poznatih autora).

Sa takvim predznanjem plan mi je bio da se držim 3 stvari: kompasa, jakih puteva i makro reljefa.

U skladu sa prethodno pomenutim planom, prvih 5 kontrolnih tačaka sam išao odlično.

Na 6. KT kreće kombo od 3 vezane greške. Prvo pravim 20-ak sekundi na 6. KT kada se put završava ranije, a samim tim i ja ranije krećem da tražim kontrolu. Posle par sekundi razgledanja i dileme "vraćati se nazad ili nastaviti još dalje" - nastavio sam dalje i našao kontrolu.

Na 7. KT sam sam kriv za izgubljenih 45 sekundi jer sam se opustio kad sam video mladog Talijana koji overava (odnosno izlazi sa) kontrolne tačke, koja zapravo nije bila naša. Zaleteo sam se bezveze, došao do nje, shvatio svoju glupost i vratio se nazad. 

Na 8. KT smo došli u tu 1/3 karte manje poznatih autora koja je očajna. Deonica sa 7 na 8. KT je "negde, nešto". Tu nema dileme da taj deo ne valja, a šeretski podsmeh organizatora i konstatacija da trka ne bi bila zanimljiva bez tog dela sve govori. Na tom mestu sam izgubio 1.5 minut.

Kako sam došao prvo do 9. KT, video put do 10. KT, pa tek onda našao 8. KT tako sa te dve naredne nisam imao problema, međutim na 11. KT je usledilo finale gluposti onoga čega na karti ima, odnosno nema. Ne bih se upuštao analizu tog dela, samo bih konstatovao da je greota da se ovako lep teren i ovako lepa šume ne odradi kako treba. Na 11. KT sam izgubio 1 minut, što čini ukupno 3.5 minuta viška, tako da je neko realno vreme za koje je staza mogla da se istrči - oko 32:30.

Do kraja sigurno do 1. pobede u sezoni uz najbrži "downhill" sa 14. na 15. KT.

Rezultati                    Prolazna vremena

Нема коментара:

Постави коментар