понедељак, 1. април 2019.

Three regions cup, Slovenija (29-31.03.)

Još jedan trening kamp je iza Orijentiring kluba Paraćin. Nakon trening vikenda na Babama, trening vikenda na mađarskoj "Boroki", treninga na Samanjcu, 2 sprint treninga u Beogradu, na red je stigla i Slovenija sa Three regions cup-om u okolini Kranja, Škofja loke i Komende.
Samanjac 24.03.















U petak popodne napravili smo kraći "intro" na karti od jedno 30-ak minuta i upoznali se šta nas otprilike čeka naredna 2 dana. Vidljivost prilično dobra, ali pojedini delovi pod suvom travom usporavali su trčanje jer kada idete brzo, posebno nizbrdo brzo, ne znate šta gazite i velika je verovatnoća da se "polomite" po granju i posečenim granama. To je malo uticalo na moj motiv da se lomim na trkama, što je, kad sam malo razmislio, uticalo da ne uđem u 3 na srednjoj distanci prvog dana, što sam, iz ove perspektive, mogao lagano. 

Međutim, šta je bilo, bilo je, solidna trka, sa jedno 2 minuta grešaka u reonu kontrola.






Drugog takmičarskog dana na programu je bila duga distanca, konkretno prvenstvo Slovenije na ultra dugim stazama. Čekalo me je 16.5km vazdušnom linijom sa oko 580m uspona (po organizatoru). Kako kažu moj garmin 230 i quick route, prešao sam 21.76km sa oko 730m uspona - žestoka trka, a koja jako podseća na prošlogodišnju dugu distancu sa svetskog prvenstva koju možete pregledati ovde
Tada je staza bila dužine 16.1km vazdušnom linijom sa oko 640m uspona. Ako bih poredio ove 2 trke, vremenski sam sada bio efikasniji i pobedio sebe u odnosu na Letoniju za nekih 3 minuta, ali kako kaže prosečan pejs - fizički sam bio znatno jači tada, na WOC-u.
Pouka iz ove 2 trke je - pronaći neku sredinu, odnosno balans između boljih varijanti i još bržeg trčanja, posebno uzbrdo, a da bih tu sredinu dostigao, potrebno je još da radim na dužim, brdskim treninzima sa umerenim pejsom i srednjim deonicama uzbrdo sa više ponavljanja.





Što se same trke tiče, solidno sam se držao i psihički i fizički, istrčano na iskustvo. Nekih 4-5 minuta grubih grešaka je bilo nepotrebno, međutim to je procentualno zanemarljivo u odnosu na 2h i 45 minuta koliko sam proveo na stazi. Naravno, težim da to svedem na nivo statističke greške. Ono što je vidno nedostajalo za ovako dugu trku je zimska baza, koju nisam imao iz razloga pomenutih u prethodnom postu - odnosno neizvesnosti da li ću uopšte ostati da se takmičim u ovom sportu. Polako se vraćam u ritam i to je proces u kome samo treba biti strpljiv.   

Na sledećim linkovima možete pogledati rezultate i prolazna vremena, kako po danima, tako i ukupno, kategorija M21E. Interesantno je da je puno takmičara drugog dana odustalo.


Rezultati                    Splitovi


Jako sam zahvalan svom novom klubu, https://www.facebook.com/orijentiringklub/ na svemu što je do sada uradio za mene, ovo su za zemlju Srbiju retke, nestvarne i neuobičajene stvari ukoliko se ne bavite nekim ekipnim sportom.

Narednog vikenda, tačnije u subotu 06.04. započinjemo sezonu orijentiring takmičenja u Srbiji, a prva trka održaće se na Andrevlju, na Fruškoj gori - srednja distanca. Ova trka će se bodovati za novoformiranu Orijentiring ligu Srbije, kao 1. kolo lige.





Нема коментара:

Постави коментар