понедељак, 15. октобар 2018.

Prvenstvo Beograda - duga distanca, Babe

Lep dan, fina trka, rutinska pobeda. Iako sam očekivao da će biti nastavljena borba od prošlog vikenda, ipak ovog puta bez jačeg dela konkurencije. Bez obzira na to, uz pošalice sa prijateljima koje vreme očekuju kao pobedničko, imao sam motiv da idem brže nego što su rekli, tako da je na kraju ipak ispalo interesantno iako realno nisam morao toliko da se cimam.

Staza je bila dužine 8km vazdušnom linijom sa 435m uspona, a ja sam prešao okruglo 10km sa prosečnim pejsom od oko 6:02 po km na kraju, iako je sasvim lagano moglo to da se ide još par minuta brže.
Pre svega, ne znam kako bih to nazvao, ali ajde najblaže rečeno da kažem da je 7. kt na karti pogrešan simbol - jer ovako kako je predstavljeno takmičar očekuje ulaz u rudnik/rupu u zidu, a više je nešto nalik "crnoj V rupi" koja bi predstavljala kamenu rupu (tu sam izgubio 2 minuta vrteći se oko "objekta"). Osim toga, izdvojio bih još par sitnica: do 1. namerno malo duža varijanta kompletno putem jer sam u pripremi za trku 95% bio siguran da će tu negde biti kontrola, pa se nisam previše ni zagrevao, znajući da imam 1km peglanja većim delom uzbrdo (da je bila ozbiljnija konkurencija, verovatno bih sekao preko jezerceta pa putem uz liniju uzbrdo).
Osim toga, još 2 sitna odstupanja nizbrdo ka 10. KT i u pronalaženju stazice pred 18. KT. Sve u svemu moglo je to da se ide 55-57 min. Ipak sasvim solidno odrađen posao.


Foto: Mirjana Milačić Bajić


Ovo je najverovatnije poslednja orijentiring trka u sezoni za mene. Možda bude neki trening ili trening-trka, ali što se tiče takmičarskog dela o-sezone, to je to što se mene tiče. Neki drugi prioriteti su u planu u toku narednog perioda, tako da će u skladu sa tim biti i treninzi u narednih mesec dana, ali svakako posle kratkog predaha kreću pripreme za narednu sezonu, a sa njima i novi ciljevi. Videćemo kakav raspored će biti u 2019. godini, mnogo toga ne zavisi od mene, ali svakako neće biti mnogo trka, akcenat će biti na kvalitetnom trenažnom procesu u cilju zaloga za budućnost i nekih dugoročnih ciljeva. Kako vreme prolazi, puzla se širi i slaže, iskustvo i znanje rastu, a sve u cilju podizanja kvaliteta u svom i trenažnom procesu onih kojima je potrebna pomoć i žele da kontinuirano treniraju.

Нема коментара:

Постави коментар