понедељак, 17. јул 2017.

Kopaonik Open 2017

Prvog dana takmičenja 4. mesto u ukupnom plasmanu, a ubedljivo 1. mesto od domaćih takmičara. Jako stabilna trka na novom terenu, dobra navigacija, ali tri sitne nesigurnosti su me koštale 1. mesta. Na 6. KT sam izgubio 2 minuta na 15m od same kontrole. Jako je taj deo terena "prljav" te je nemoguće 100% održati pravac i fokus do same kontrole, čist bingo orijentiring. Pored toga 45 sekundi na 10. kt i 45 sekundi na 11. KT usled sitnih nesigurnosti zbog opalog drveća u reonu kontrola. Bez obzira na slabiji plasman, jako sam zadovoljan istrčanom trkom jer sam 100% vremena držao stvari, na koje sam mogao da utičem, u svojim rukama.

Rezultati                     Splitovi

Foto: Radovan Marković


Koliko je prvi takmičarski dan staza bila dobro koncipirana i koliko je trka bila protočna i trčljiva, toliko je drugi dan bio loš. Od 6. KT do polovine puta do 14. KT je stanje na terenu užasno i takmičari, uključujući i mene, su mogli samo da hodaju i ništa više. Teren uopšte nije za dugu distancu i tu bih završio svaku priču, bez obzira na dve moje ogromne greške na 1. (paralelna greška i totalno loša percepcija onoga što je u prirodi prema onome šta sam ja vizuelizovao u svojoj glavi, kombinovano sa lošim pravcem koji mi je pokazivao kompas, te sam i hodajući i gledajući u njega išao skroz pogrešno) i 5. KT (ista situacija kao na 6. KT prvog dana, gde sam bio na 15m od kontrole među identičnim kamenjem). Na ta 2 mesta sam ukupno izgubio 10 minuta i još 2 minuta na izlazu sa 14. KT na asfalt. 

Rezultati 2. dan vikenda                    Splitovi


Ove godine zbog obaveza na fakultetu, na žalost, nisam mogao da nastupim na svim trkama i imam ukupan plasman. Međutim, pozitivna stvar je to da ostajem ovde još minimum 8 dana, te ću imati idealne visinske pripreme (samo trčanje) za takmičenja koja me očekuju u drugom delu sezone. 
Foto: Radovan Marković
Vikend pre Kopaonika nastupio sam na svojoj prvoj atletskoj trci na otvorenom stadionu - otvoreno prvenstvo Beograda za seniore na vojnoj akademiji gde sam zauzeo 3. mesto. Iako sam spreman za mnogo brže vreme, dan je bio pakleno vruć i trčalo se u 16:30 te je vreme za koje sam istrčao 5000m bilo ispod očekivanja, ali sam svakako zadovoljan plasmanom i samom trkom s obzirom na ekstremne uslove koji uopšte nisu išli takmičarima u prilog.


Foto: Atlex

Нема коментара:

Постави коментар