недеља, 14. април 2013.

Prvenstvo Srbije u sprintu, Larina trka - Kragujevac (13.04.)

U organizaciji orijentiring kluba Jasenica i Magic Map-a kao suorganizatora, održana je sedma po redu memorijalna "Larina trka" - u znak sećanja na Laru Radovanović.

Posle 6 godina, orijentiring u Kragujevcu je ponovo zaživeo. Na terenima Velikog parka i Šumarica odigrale su se kvalifikacije i finale prvenstva Srbije na sprint distanci.

Lepe uspomene me vezuju za prethodnu trku u Šumaricama (2007. godina), tada sam osvojio svoju prvu zlatnu medalju i to u kategoriji SZS OPEN tj. rekreativnoj kategoriji.
Ovog puta je trka bila mnogo značajnija jer se računala kao prvenstvo Srbije. Ono što je zanimljivo, po prvi put su održane kvalifikacije - spojene su kategorije M 21 E, A i B. Takmičari su podeljeni u dve kvalifikacione grupe (po 30 ljudi), a plasman u A finale su imali oni koji su ostvarili plasman do 12. mesta. Ostali seniori su trčali u B finalu. 
Kod seniorki je bilo slično, ali zbog manjeg broja takmičarki nije bilo toliko zanimljivo.
Juniori i veterani su imali samo jednu - popodnevnu trku. 

Kvalifikacije (10 časova):

Cilj mi je bio da startujem među poslednjima u finalu, pa tako nisam mnogo taktizirao sa snagom. Znao sam da mogu da istrčim obe trke na visokom nivou.
Nisam mnogo grešio, prvu kontrolu sam malo pretrčao jer je bila sa suprotne strane zida i na izlazu sa 12. na 13. sam zaobišao ogradu sa pogrešne strane. 
Staza je bila dužine 2.8km vazdušnom linijom, a istrčao sam je za 12:53 i zauzeo prvo mesto u svojoj kvalifikacionoj grupi, što je značilo da ću startovati pretposlednji, jer je poslednji startovao takmičar iz druge kvalifikacione grupe. 
Rezultati           Splitovi           RouteGadget

Finale (13 časova):

Posle pauze od 2 sata, novo zagrevanje i nova trka. Za razliku od kvalifikacija, teren znatno drugačiji, ali ne toliko komplikovan.
Malo je falilo da me brzopletost košta dobrog plasmana, ali sreća pa su i drugi grešili.
Na samom startu sam imao oko 20 sekundi viška u odnosu na većinu dobrih takmičara. Prvo sam izabrao dužu varijantu, a onda sam stao na 10 metara od kontrole misleći da još nisam stigao do nje. Na trenutak mi je pala koncentracija, ali sam se ubrzo osvestio i shvatio "da je to - to". 

Nisam stvarao sebi pritisak u glavi o tome kako već kasnim ili koliko sam vremena izgubio, ostavio sam to za posle trke. Nastavio sam jakim tempom gledajući da što više idem uz liniju znajući da ću tu da uštedim vreme.

Skoro da nije bilo grešaka do kraja, osim lošeg izlaska sa 12. (krenuo sam ka 14.), zatim je možda trebalo na 16. da idem stazom desno i otkucavanje prvo pogrešne pa svoje kontrole na 19.
Na 16. sam stigao jednog dobrog takmičara koji je startovao minut pre mene, što me je dodatno motivisalo za još brži finiš.
Staza je bila dužine 2.8km vazdušnom linijom, a istrčao sam je za 14:43 sa nekih 40 sekundi grešaka kad se sve sabere.
Zauzeo sam visoko treće mesto i konačno osvojio medalju na nekom dnevnom prvenstvu Srbije i to u kategoriji seniora.
Zadovoljan sam postignutim i nadam se da ću nastaviti u istom ritmu. Napokon dolazi lepo vreme i mogućnost za više brzih treninga.

Rezultati           Splitovi           RouteGadget



2 коментара: