недеља, 7. април 2013.

Aranđelovac OPEN (06-07.04.)

Još jedan naporan vikend. Na padinama Bukulje održano je dvodnevno takmičenje - šesti po redu Aranđelovac OPEN. Teren je bio fizički vrlo zahtevan, ali tehnički nije bilo toliko teško - grebeni ispresecani uvalama i potocima. Bilo je lepo za trčanje, relativno čista bukova šuma je to omogućila. 
Koncepcije nisu bile loše, ali ono što bih promenio kod srednje distance su kontrole 4-5, 10-11 i 13-14, jer ne postoji izbor varijanti, samo jedna jedina... Duga je bila, recimo ok što se toga tiče.


Prvog dana je trebalo da bude prvenstvo Srbije na srednjoj distanci, zatim prvenstvo Srbije u kombinaciji - 2. kolo, kao i prvi dan Aranđelovac OPEN-a. Kažem trebalo, zato što se na kraju ispostavilo da smo se mi iz kategorije M21E nepotrebno cimali. Trčali smo trku koja je bila poništena u našoj kategoriji zbog neregularnosti. Procurelo je par karata sa izmenjenim (netačnim) središnjim delom. Neki takmičari su imali tačnu kartu, a neki ne... 
Nekima je to dobro došlo jer su ili loše istrčali ili su promašili neku kontrolu, dok je nas par, da kažem oštećeno... 

Staza je bila dužine 4.4 km, sa 210 m uspona, a razmera je bila 1: 7500. Jedinu veću grešku sam napravio na 3. KT, kontrolna prizma je bila bleda, pa sam jednostavno prošao pored nje i nisam je video. Objekat je bio kamen, ali nisam ni mogao da ga uocim jer je bio dimenzija 30x20x10 cm. Tu sam izgubio skoro ceo minut.
Ostali zaostatak za prvoplasiranima je bio samo na trčanje...
Takođe, moram malo da poradim na samopouzdanju, previše proveravam da li sam na pravom mestu. Treba biti obazriv, ali ne u toj količini. 
Bilo je zanimljivo na samom startu, promena pravca je mnoge takmičare koštala plasmana, ali je srećom po njih trka poništena... Ja nisam naseo ovog puta :) 
Zauzeo sam (odnosno zauzeo bih, da trka nije poništena) 4. mesto od domaćih takmičara sa vremenom: 31:59. 
                                      Rezultati 1. dan          Splitovi 1. dan          RouteGadget

Drugog dana je bila duga distanca, dužine 9.3km sa 390m uspona, a razmera je bila 1: 10000. Kao što sam rekao, fizički vrlo zahtevna staza. Bodovala se kao 3. kolo prvenstva Srbije u kombinaciji (Kup).

Do 11. sam se držao skroz ok, uz pretrčavanje 2. KT gde je bilo dosta posečene šume i par neucrtanih puteva. Na 11. KT me je verovatno malo sustigao umor, kao i  "pokušaj" gušenja (opet) koji sam ovog puta uspeo da sprečim. Čim sam osetio teško disanje uzeo sam lek i sprečio problem. Po treku može i da se vidi da sam od 11. kt do puta šetao...
Nastavio sam nekim srednjim tempom, sve do "pogrešnog skretanja".
Da li nisam na vreme pogledao kompas ili sam mislio da sam već stigao do kraja poslednje uvale i blizine livade, ne mogu da se setim. Uglavnom na crvenoj tački na treku sam stao i naišao na Dušana (koga sam jurio 6 minuta) koji takođe nije bio siguran gde je. Odradio sam relokaciju i nastavili smo dalje. Ta greška me je koštala bar 3 minuta.
Sve ostalo je bilo uglavnom ok, bez nekih većih problema, eventualno nešto sitno...
Zauzeo sam 4. mesto sa vremenom: 81:04.

                    Rezultati 2. dan          Splitovi 2. dan          RouteGadget          Ukupni rezultati  

Kao što se vidi u ukupnim rezultatima, nema kategorije M21E. Krivo mi je malo što je tako ispalo, jer bi sabiranjem rezultata 1. i 2. dana bio treći, ovako se gledao samo drugi dan i bio sam četvtroplasirani...

Нема коментара:

Постави коментар