субота, 23. март 2013.

Trofej Novog Sada (23.03.) - prvo kolo

Današnji dan je bio veoma naporan, moram da priznam. Više sam se umorio na ovih 5.2km nego pre mesec dana na mediteranskom prvenstvu u Turskoj na dugoj distanci koja je bila duzine 8.1km. 
Prvo kolo prvenstva Srbije u kombinaciji - Fruška Gora, teren "Savina voda" ili - "Glavica".
Kada sam uzeo kartu u ruke i video broj izohipsi, pao mi je mrak na oči, zaboravio sam da je teren ovoliko strm. Plan je bio da se što manje penjem. Donekle sam uspeo, ali me je nešto drugo izbacilo iz takta.
Posle trke sam bio ubeđen da nešto nije u redu sa kartom u tom delu, ali analiza i provera treka su rekli da je greška ipak moja. 
Opustio sam se na putu do desete kontrole i kada je trebalo da odredim azimut od puta do kontrole, to nisam uradio na pravi način. Uvala me je odvukla i napravio sam grešku. Tu sam izgubio 4-5 minuta, popeo sam se nepotrebno na vrh brda, što je trajalo. Takođe, morao sam da smirim nervozu koja je nastala zbog, skoro pa, konstantnog uspona na stazi, zbog čega sam izabrao varijantu "okolo - putem", a ne pravo što je logičnije.


Nakon te greške usledio je niz od još nekoliko. Promašio sam uvalu na 12. kontroli, a zatim sam na sledećoj prošao iznad. Ove 3 kontrole su me koštale velikih 9 minuta. Nadam se da je ovo bio samo loš dan koji ću u najkraćem roku zaboraviti.
Rezultat                 Split          RouteGadget


Sledećeg vikenda je Beograd OPEN. Tri dana sa tri dnevne trke od kojih se poslednji dan, inače sprint na Kalemegdanu, boduje kao trka za svetsku rang listu (WRE). Pored toga, organizator je zamislio i 2 noćne trke koje će se računati kao posebno takmičenje. Odlučio sam da trčim na jednoj od te 2 (petak uveče - Babe), jer je ipak početak sezone, nisam dovoljno spreman za 5 trka u 3 dana.





Ono što me čeka je jaka konkurencija - Edgars Bertuks, prvak sveta na srednjoj distanci prošlogodišnjeg svetskog prvenstva u Švajcarskoj, kao i sjajni takmičari iz njegovog tima (Gleb Tikonov - juniorski šampion na sprintu i trećeplasirani na dugoj distanci itd.). Prijave možete pogledati ovde, kategorija, naravno M21E.

Нема коментара:

Постави коментар