недеља, 8. новембар 2020.

Prvenstvo Srbije na sprint distanci 2020 - SPRINT SRB CHAMPS

U subotu 07.11. na Novom Beogradu, u studentskom gradu i bloku 37, na starom terenu, ali novoj karti za orijentiring, održano je poslednje u nizu prvenstvo Srbije za 2020. godinu.

Anketom od pre 10 dana saznali smo da će start i cilj biti na praktično istom mestu, a da će se do bloka 37 i nazad dva puta istim putem prelaziti autoput. U anketi je navedeno da je to ukupno 450m, ali sam ja lično odmah znao da će to biti mnogo više.

To je 450m od kapije studenjaka, do izlaska iz podvožnjaka u bloku 37 i nazad, a zapravo čisto trčanje je od overavanja 5. kontrole pa do pola puta do 8. KT + u povratku od overavanja 20. KT do 23. KT, a skoro do cilja. Kad se to sve sabere je preko kilometar čistog trčanja praktično bez gledanja u kartu.

S obzirom da sa istočne strane studenjaka postoji ceo blok naselja praktično bez saobraćaja koji je mogao da se nacrta i iskoristi ili ceo blok 37 koji je, po meni, nedovoljno bio iskorišćen, postojala su mnogo bolja rešenja za organizaciju takmičenja, ali, to je ono šta bih ja uradio kao organizator.

Što se tiče mog rezultata i pripreme za ovu trku, vratio bih se na ovih kilometar trčanja koridorima + pre/posle koridora. Pribojavao sam se toga jer ove jeseni nisam baš u top formi što se tiče nekih kraćih trčanja. Realno, uz neku eventualnu grešku, postojala je mogućnost da me neko ugrozi, najpre zbog te deonice.

Međutim, kako svojom čistom trkom praktično bez grešaka (možda nekih 10-12 sekundi najviše), tako i snažnim trčanjem i nekim greškama konkurencije, izborio sam se za još jednu titulu državnog prvaka. Gledajući splits analysis teško da bi i bez grešaka iko mogao da me ugrozi u poređenju sa mojim nastupom juče. Šta bi bilo kad bi bilo ću ostaviti sa strane, juče mi ipak ipak nije presudilo u negativnom kontekstu ovoliko trčanja a manje gledanja u kartu, tako da je najbitnije da je pobeda tu, u mojim rukama. Dobro sam se taktički pripremio, znao sam na šta treba da obratim pažnju, znao sam koji su mogući pravci polaska sa starta, tako da je sigurnost koju sam imao od samog početka odigrala glavnu ulogu.

Rezultati                    Prolazna vremena   


Ovom pobedom zaokružujem jednu od najuspešnijih sezona jer se do sada od juniorske kategorije (tačnije od 18. godine kada sam prešao sva takmičenja u zemlji da trčim u eliti) nije dogodilo da uzmem sva pojedinačna prvenstva, a ovog puta i jedno timsko - štafete. Kao što sam rekao i u svom FB postu, ovo je samo uvod u jaku trening zimu za 4 važna takmičenja koja me čekaju u 2021. godini: (1) mediteransko prvenstvo - COMOF u Srbiji, (2) svetsko prvenstvo - WOC u Češkoj, (3) Univerzijada - EUG u Srbiji i (4) prvenstvo jugoistočne Evrope - SEEOC u Hrvatskoj, ali svakako sezona koja će biti ispisana krupnim slovima.

Jedna lepa i korisna stvar od strane Orijentiring saveza Srbije je učinjena time što je deo sredstava namenjen za reprezentativne nastupe preusmeren na vikend kamp koji će se održati poslednjeg vikenda novembra na dva od nekoliko najkvalitetnijih terena u Srbiji. To je ispravan način rada i razmišljanja i s moje strane puna podrška za takvo rezonovanje.

Нема коментара:

Постави коментар