недеља, 28. септембар 2014.

Dan čistih planina - Rajac (27.09.)

Još jedna u nizu trka koje nisu na visokom nivou što se tiče koncepcija staza, tačnosti karte i mesta na kojima se kontrole nalaze. Međutim, sve to sam mogao da pretpostavim i da očekujem unapred. Na svu sreću, ne treniram punim kapacitetom, naprotiv, obaram formu tj. treniram tek toliko da ne ispadnem apsolutno iz ritma, pa sam na ovo takmičenje otišao iz istog razloga kao i na Zlatibor - da osvojim bodove za kup i klub, kao i da odradim jači makro trening neočekivajući mnogo od samog terena i preostalih inputa (da se tako izrazim) potrebnih za organizovanje takmičenja. 

Kada sam pročitao u biltenu da nam je staza dužine 5.2km, znao sam da pobedničko vreme neće biti ispod 45-50 minuta iako je srednja distanca, ali nisam baš očekivao da ću ići 70 minuta. Međutim, bio sam sasvim opušten, uživao sam, nisam se nervirao i razmišljao o nedostacima karte itd. Naravno, to ne znači da nisam dao sve od sebe, forsirao sam jači tempo kad god je mogla da se razvije veća brzina usled zahtevnim uslovima u smislu strmina, vrzine i klizavog terena.
Da je malo bolja karta i da se ne prave koncepcije iz fotelje, mogla bi ovde sasvim fina trka da se napravi, jer ima jako puno čiste šume, uz suvo vreme koje bi bilo idealno.

Nisam mnogo grešio, jedno 2 minuta do 2. KT (nisam iskontrolisao pravac na vreme zbog zaobilaženja vrzine i paprati, pa sam se kasnije provlačio kroz "tamno" zeleno i peo se dosta do kontrole), oko 1 minut do 5.KT (pravac, mada mi ni reljef tu "nije ličio na sebe") i oko 1 minut do 13. KT (došao sam prvo na donji kamen, ali me nije to zbunilo, već livada koje na karti nema, ali sam pretpostavio o čemu se radi...), uz to da 6. KT nije bila dobro postavljena (bila je između ova 2 iksa iznad) gde sam takođe izgubio oko 2 minuta.
Kad malo bolje pogledam, a i kad se prisetim, bilo je tu baš dosta i uspona, nije bilo lako.
Zauzeo sam ubedljivo prvo mesto.
Na poziciji broj 3 treba da stoji Marko Grujić, ali se ušunjao tu Pajčin
da bi stao pored svoje lepše polovine :)

SD Jasenica još jednom izuzetno uspešna :)

Нема коментара:

Постави коментар