уторак, 7. октобар 2014.

Adidas Open Run i Banat OPEN (04-05.10.)

Iza mene je uzbudjiv i vrlo uspešan vikend koji su obeležile dve trke različitog karaktera - (1) atletska i (2) orijentiring trka. Izuzetno lepo vreme oba dana i užitak su doprinele da raspoloženje bude na višem nivou nego inače.

Start na Adidas Open Run-u
Atletska, Adidas Open Run trka je održana u subotu 04.10. na Adi Ciganliji u Beogradu. Trčao se krug oko jezera dužine 7.65km. S obzirom da živim u blizini, tip staze mi je izuzetno poznat te sam znao kako da rasporedim snagu. Stazu sam istrčao, po štoperici koju sam ukljucio na startu, u vremenu od 28:54, dok je na zvaničnim rezultatima registrovano 28:57. Bilo kako bilo, 3 sekunde ništa ne menjaju, ali menja osećaj da sam, iako obaram formu i nisam u pravom trenažnom procesu, istrčao brže nego u novembru prošle godine kada mi je vreme bilo 29:17, tako da sam izuzetno zadovoljan istrčanom trkom.


Sledećeg dana, u nedelju 05.10. trkom na prelepim, ali nedovoljno iskorišćenim, terenima Deliblatske peščare održano je poslednje kolo Kupa Srbije. Bilo je par propusta od strane organizatora, ali na svu sreću seniori nisu imali mnogo problema što se toga tiče, osim što bih napomenuo da su 2 KT za oko 15 metara pogrešno postavljene. 

Što se tiče moje istrčane trke, mogu biti izuzetno zadovoljan, a to pokazuje više parametara. Pod broj 1, greške su svedene na minimum minimuma - 2. i 12. KT nisu dobro postavljene (na 2. sam izgubio 1.5 minut i na 12. oko 1 minut), a moja greška je bila na 13. KT od oko 40 sekundi jer sam napravio paralelnu grešku i otišao do ivice narednog ugla šume. Pod broj 2, tempo i varijante su bili na odličnom nivou što pokazuju i prolazna vremena (ne računajući Savketa koji je postavljao pola kontrola). Pod 3 ukupan plasman (1. mesto) i zbirni rezultat (razlika u vremenu) u odnosu na preostale takmičare.

Rezultati               Splitovi


Нема коментара:

Постави коментар