недеља, 30. март 2014.

Beograd OPEN (29-30.03.)

Proteklog vikenda, u organizaciji AOK Košutnjak održan je 5. po redu Beograd OPEN. Na programu su bile 2 trke: sprint distanca na Zemunskom keju (Gardoš) koja se ujedno bodovala kao 2. kolo prvenstva Srbije u kombinaciji (Kup) i srednja distanca na Košutnjaku. 
Sabiranjem vremena prvog i drugog dana dobijali su se pobednici, a ja sam zauzeo visoko 2. mesto.


Nakon slabo prospavane noći i kolokvijuma najtežeg predmeta u prvoj godini (računovodstva), otišao sam na popodnevni sprint s ciljem da ponovim trku sa Kalemegdana. Donekle sam i uspeo, izuzev jedne ogromne greške, što zbog mene, što zbog organizatora.
Naime, elitni takmičari su imali promenu karte - na prvoj strani je bilo prvih 10 kontrolnih tačaka, a na drugoj ostatak. 

  • Moja greška: kao "iskusni elitni takmičar" treba da gledam u toku trčanja unapred šta me očekuje na putu do sledeće kontrole, ili makar najbitnije stvari. S obzirom da je teren izuzetno zanimljiv, donekle zagonetan i da mora da se vodi računa o svakoj uličici, fokusirao sam se samo na put od kontrole do kontrole. Dok sam dotrčavao na 10. KT nisam obratio pažnju da je kraj prvog dela. Tek kada sam je overio i pošao na 11. KT, odnosno kada sam se vratio do prve raskrsnice, okrenuo sam kartu i stao.
- postavlja se pitanje zašto sam stao i tu ide nastavak priče...
  • Greška organizatora: da se podsetimo primera - baš kao što je prošle godine u sklopu ovog istog takmičenja bila promena karte na srednjoj distanci (što možete pogledati na ovom linku) gde je nakon poslenje KT na prvoj, ta ista KT na drugoj karti bila označena trouglom, pa dalje 1, 2. itd. kontrolom (što je i normalno ili pak može da se stavi trougao pa dalji redosled, a ne od početka kao u primeru na ovom istom takmičenju pre 2 godine koji možete pogledati na ovom linku), ove godine to nije bio slučaj. Na drugoj karti je ta ista kontrola označena krugom i brojem 1, a ona koja sledi brojem 2. Stajao sam u mestu i trebalo mi je dosta vremena da ukapiram o čemu se radi. To me je totalno dekoncentrisalo i svaki dalji korak je vodio u grešku, da ne kažem propast. Varijanta kojom sam na kraju došao do kontrole nema veze sa onom kako bih išao normalno.
Na toj kontroli sam izgubio minimum 1 minut. S obzirom da sam dotle bio, malte ne, vrlo blizak boljem plasmanu, da se tako izrazim, veličina greške dodatno dobija na snazi.
Uglavnom, iako sam bio vidno iznerviran i iako se trka bodovala za Kup, spustio sam loptu i nisam hteo da pravim neku frku, da pišem neke žalbe i tako to, jer to nije u mom fazonu, a teren, koncepcije i uopšte trka su bili izuzetno lepi da bi bili poništeni. Osim te situacije, nisam više grešio i mogu slobodno da kažem da sam uživao jer su koncepcije i sam sprint bili po mom ukusu jer volim "triki" sprinteve. Uz sve ovo bih dodao da mi je drago da imamo još jednu novu kartu i zanimljiv sprint teren u Srbiji.

I pored ove ogromne greške, zauzeo sam 3. mesto. Organizatoru bih samo preporučio da se odluči koji će sistem za promenu karte da koristi (3 godine - 3 promene), ili je možda to neka fora, pa nas na sledećem Beograd OPEN-u čeka još neko rezonovanje :)



Drugog dana, nakon još jedne slabo prospavane noći, srednja distanca. Za moj ukus - previše uspona, ali dobro. 
Bilo je grešaka, ne mogu da kažem da nije, ali sam i ovaj veliki uspon prebrodio stalnim dobrim tempom, te mogu biti relativno zadovoljan.



Greške:

  1. Karta oko 2. kontrole ne valja. U prirodi između prve i druge kontrole ima 3 staze, a ne 2 i mesto na kome je kontrola, tj. objekat (kraj stazice) ne postoji, već je KT u sred ničega. Iz tih razloga sam izgubio ceo minut.
  2. Na 5. KT paralelna greška. Pomerio sam prst ka raskrsnici bližoj kontroli. Tu sam izgubio minut.
  3. Na 9. KT - gustiš i špartanje u reonu kontrole. Nisam iz prve našao objekat, a prizma je bila duboko u rupi i nije se videla. Tu sam izgubio minut.
  4. Na 10. KT karta ne valja. Stazice u reonu kontrole nema, pa sam radi prvere morao da idem do raskrsnice puteva i nazad. Tu sam izgubio 30 sekundi.
  5. Na 11. KT loša varijanta. Umesto da idem stazicom po izohipsi, "upecao sam se" i spustio do asfalta, a posle se peo. Još 1 minut viška.

Sve ukupno, to je oko 5 minuta viška. Zauzeo sam 3. mesto, ali pošto se ukupni plasman dobijao sabiranjem vremena od oba dana, tako sam zasluženo dospeo do velikog drugog mesta ispred gostiju iz Rumunije, Rusije i ostalih domaćih takmičara.



Нема коментара:

Постави коментар