недеља, 12. мај 2013.

14. KUP OBILIĆ - Višnjička banja - Beograd (12.05.)

Jako zanimljiva sprint distanca prvenstva Srbije u kombinaciji (6. kolo) u organizaciji SK Obilić iz Beograda. Teren karakteriše veliki broj zgrada, prolaza i detalja u vidu niske vegetacije i uređenog žbunja. Potreban je visok nivo koncentracije kako se neki prolaz ne bi propustio ili izabrala pogrešna varijanta.
  • Nisam imao mnogo grešaka, zadovoljan sam kako sam istrčao. Na izlazu iz prolaza sa pete ka šestoj sam krenuo levo umesto desno. Pogledao sam u kompas, video da ne valja, okrenuo se i nastavio pravim putem. Tu sam izgubio 10-15 sekundi. 
  • Iako imam prvo vreme od desete ka jedanaestoj, mislim da sam mogao da uštedim još par sekundi da sam prošao kroz prolaz za jedan bliži liniji. 
  • I na kraju, pri overavanju 14. kontrole nisam čuo da je stanica zapištala, potrčao sam 10tak metara, i, da me ne bi grizla savest, vratio se i overio je još jednom.
Ostale varijante su bile ok. Do prve sam išao za nijansu sporije, a onda do kraja pojačavao što je rezultiralo sasvim solidnim drugim mestom, sa samo 8 sekundi zaostatka za prvoplasiranim Blažom Maksimovićem.

Rezultati          Splitovi          RouteGadget

Vidi se da forma raste, ali na žalost, ovo je najverovatnije poslednja trka što se mene tiče do Kopaonik OPEN-a. a razlog je prijemni ispit o kome sam već govorio.

Нема коментара:

Постави коментар