понедељак, 29. октобар 2012.

Trofej Beograda 2012 (27-28.10.)

Poslednja trka za ovu 2012. godinu, bar što se mene i orijentiringa tiče. Sezonu sam, iako je bilo neizvesno, završio pobedom. 

Dvodnevno takmičenje "Trofej Beograda" koje je organizovao orijentiring klub Dif iz Beograda. Prvobitno nisam planirao da uzmem učešće zbog planova oko početka priprema za sledeću sezonu, ali poziv Irine Juhas nisam mogao da odbijem, pa sam tako početak priprema odlučio da pomerim za nedelju dana.

Ovo je bila, čini mi se jedina trka u Srbiji ove sezone gde sam trčao u, po godinama, svojoj kategoriji (tj. prva da se nisam takmičio u seniorima, M21E). Razlog je bio to što se "Trofej Beograda" računao samo za ovu kategoriju, kao i pehar koji je dobijao pobednik.

Prvog dana je bila sprint distanca na Košutnjaku, deo sa strane asfalta na kojoj je fakultet. Do sada nisam trčao na toj strani, pa mi je bilo drago zbog novog terena. Teren tehnički nije bio komplikovan, ali su staze bile zanimljive. 

Zauzeo sam drugo mesto sa zaostatkom od 1:15 za prvoplasiranim, nisam imao greške osim možda varijante ka šestoj, ali jednostavno nisam mogao brže da istrčim. Prvi je bio Daniel Barkasz iz Rumunije, dok je treće mesto zauzeo Nikola Bilić (PD Pobeda, Beograd). Staza je bila dugačka 2.2km sa 75m uspona.



Drugog dana je bila duga distanca sa stazom od 7.5km i 385m uspona. Iako teren nije tehnički zahtevan, koncepcije su bile takve da je bilo puno razloga za razmišljanje, tj. odabira varijanti. Za to se postarao Andrea Bruno i hvala mu :) 
  • Nisam mnogo grešio, nisam video varijantu 6-7 asfaltom skroz pored 14 i 17. (koja je bila brža) i tu sam izgubio nekih 1-2 min, recimo. 
  • Zatim 10-11 gde sam se nešto zbunio na trenutak (izgubio sam 1 min) i pred sam kraj sa 19-20 gde mi ništa nije bilo jasno, samo sam trčao pravo, izašao na raskrsnicu, stao za trenutak, pronašao se i overio kontrolnu tačku (i tu još nekih 40 sekundi). Ostalo su bile sitnice (kao npr. pred 12. gde sam mislio da put počinje od kuća, a ne iznad kamenog zida)... 
Zadovoljan sam kako je sve prošlo. Ostvario sam ono što mi je bio cilj, došao sam da pobedim, a tako je i bilo. Nadoknadio sam zaostatak sa sprinta u odnosu na Barkasz-a i napravio razliku od oko 5 min. u ukupnom plasmanu. Moram da pohvalim lićbija (Nikolu Bilića), koji je oba dana bio tu blizu, za petama.


Rezultat 2. dan          Split 2. dan          Ukupan plasman

To bi bilo to za ovu godinu, gotovo je sa trkama. Sledi nedelju dana oporavka od ovog vikenda, forma je oborena, a zatim startujem sa priprema za sledeću sezonu.


Pored proglašenja za protekli vikend, održano je i proglašenje za kup, o čemu ću, kao i o ostalim rezultatima pisati u sledećem postu ovih dana.

Нема коментара:

Постави коментар