недеља, 7. октобар 2012.

Banat OPEN - samo prvi dan (06.10.)

Deliblatska peščara, izletište Čardak. Održano je poslednje (15.) kolo prvenstva Srbije u kombinaciji. S obzirom da sam plasman obezbedio još na Zlatiboru, sada i zvanično mogu da kažem da sam zauzeo drugo mesto na prvenstvu Srbije u kombinaciji (kup Srbije), sabiranjem 8 najboljih od 15 rezultata na trkama u toku cele sezone (mart-oktobar 2012). Prvoplasirani je Blažo Maksimović, dok je Željko Ćorić zauzeo treće mesto.
Nekima bodovanje nije važno, ali meni jeste i veoma sam zadovoljan postignutim uspehom. Posle trka u kombinaciji u mlađim kategorijama, sasvim solidno sam nastavio dalje u seniorima.
Ali da ne dužim, posle štafeta i prvenstva Srbije na noćnoj, izdvojiću poseban post za sumiranje rezultata.

Današnju trku obeležilo je više stvari.
Pre svega, nisam trenirao 15tak dana zbog ekskurzije i obaranja forme. Pre toga, na Rajcu sam još uvek osećao povredu od ranijeg perioda, ali današnja trka nešto sasvim novo. Uzeo sam kartu u ruke i krenuo sa lakoćom, bez ikakvih znakova bolova, da trčim. 
Očigledno, taj osećaj mi je dao vetar u leđa što se tiče samopouzdanja oko brzine. Ali, u toj brzini sam pravio greške koje su postojale delom i zbog karte, ali pre svega jer sam srljao...
Pa da krenem redom:
  1. Na drugoj greška 1 min. - skrenuo sam ka prolazu kroz žbunje pre nego što je trebalo, mislio sam da sam već stigao do pravog prolaza, ali je to bio onaj, neucrtani...
  2. Na trećoj - prvo loš azimut, a kasnije mi je trebalo malo vremena da se pronađem jer nisam prepoznavao teren oko sebe, takođe +1min.
  3. Na petoj sam izgubio oko 3 min. - nisam pogodio prolaz koji vodi pravo do kontrole, a onda mi je trebalo vremena da istražim celo područje
  4. Greška za greškom, na šestoj opet loš pravac i gubim 2 min...
  5. Na osmoj gubim oko 1 min, mislio sam da postoji prolaz koji je ucrtan na karti, ali na sastanku je rečeno da nekih prolaza nema, a meni tu informaciju niko nije prosledio...
  6. Na 11. sam počeo da tražim kontrolu ranije, misleći da sam već stigao na predviđeno mesto - tu sam izgubio oko 1 min
  7. Hteo bih da se zahvalim Strahinji Streliću koji me je pozvao jer nisam overio 12 kt. već sam samo popio vodu... Da nije njega, bio bi mp.
  8. Ka 13. kraće zaustavljanje kod kontrole koja je bila pre moje.
  9. Kad sam krenuo na 17. tu gde je crveno na treku ispred 16. sam upao u rupu i iskrenuo nogu, pa mi je trebalo par desetina sekundi da nastavim sa trčanjem.
  10. Ka 20. nisam pogodio stazicu koja je vodila do kontrole, već sam išao nešto preko brda i kroz šumu do nje i tu izgubio, ni manje ni više nego 2 min.
Rezultati            Splitovi

Kada se sve to sabere, to je nekih 14-15 min grešaka. I da ih nije bilo, max. bih možda išao 65 minuta.
Sledi vikend pauze, a zatim prvenstvo Srbije na noćnoj, što će biti jedan veliki izazov za mene (7.2km po mraku na terenu kao što su Babe), kao i prvenstvo Srbije u štafetama gde ćemo Filip Stevanović, Luka Terzić i ja pokušati da postignemo bolji rezultat nego prošle godine (bili smo peti). 
Od ponedeljka se kreće sa teretanom što će trajati negde do februara. Malo snage i mišićne mase neće škoditi u borbama koje će predstojati naredne sezone :)

Нема коментара:

Постави коментар