среда, 25. јул 2012.

Kopaonik OPEN

Definitivno takmičenje koje najviše volim. Najlepši tereni, najlepše karte, najbolje koncepcije, nabolje društvo, sve naj! Ostaje samo žal što je cela ta priča trajala samo 7 dana. Iz Slovačke sam došao kući 14.07. a već 16. u podne sam bio na Kopaoniku. Takođe, 2 mane su obeležile ovogodišnje Kop. open, a to su: nikad manji broj takmičara i drveće koje je usled topljenja snega bilo razbacano svuda, pa je to dodatno otežalo trčanje... 

Od tih 7 dana, ponedeljak i petak su bili dani pauze, utorak (middle) i sreda (long) - Kadijevac, četvrtak Raška (dnevni i noćni sprint ), subota (middle - WRE) i nedelja (long) - Markov Kamen.

  • Prvi trkački dan na Kadijevcu je prošao solidno, zauzeo sam 4. mesto sa vremenom od 35:53 na 4.2km sa 285m visinske razlike. Do 10. kt sam bio prvi uz 3 sitne greške u reonu kontrole na osmoj, devetoj i 10. a onda sa 10. odlazim na 1. umesto na 11. i gubim dodatan minut. To sve skupa daje 2 min. grešaka i četvrto mesto.      
  •      Rezultati        Splitovi




  • Drugog dana bila je duga distanca, takođe na Kadijevcu. Iako sam ponovo bio četvrti nisam zadovoljan tom trkom, jer nisam smeo sebi da dozvolim grešku od 6 min. već na drugoj kontroli gde sam od druge raskrsnice otišao na drugu grupu kamenja umesto na prvu, a samim tim i nastavio u pogrešnom pravcu i tražio kontrolu na pogrešnom mestu. Plus, što je trebalo brže da se relociram i uvidim grešku... 
  • Pored ove, imao sam još jednu grešku od oko 1.5min na odabiru varijante sa 16-17, umesto lepo da idem sa leve strane preko staze i livade pa uzbrdo do kt, ja sam se kršio desno kroz šumu... 
  • Sve u svemu oko 8 min. grešaka. Staza je bila dužine 6.1km sa 370m uspona, a ja sam je prešao za 57:27.                Rezultati         Splitovi




Treći dan smo proveli u Raškoj. Prvo jutarnji, a zatim posle pauze na bazenu i noćni sprint.
Na dnevnom sam bio drugi sa 15tak sekundi greške na 2. kt, jer mi se učinilo da kroz pijacu može da se prođe (kroz ovo svetlo sivo) i da se izađe na drugu stranu ulice, kao i oko 40 sekundi na 4.kt gde nisam obratio pažnju sa koje strane zida je kontrola. Ostalo je bilo ok. 
Rezultati          Splitovi
 
Na trci sa lampama sam pobedio i osvojio Kup Raške uz 2 sitna stajanja od po najviše 5-10 sekundi na prvoj i sedmoj kt. Sve ostalo je bilo perfektno i tom trkom sam posebno zadovoljan.
          Rezultati       Splitovi



Nakon tri dana trka sledila je pauza, Strahinjin rođendan i malo odmora i uživanja, a zatim, dan koji ću dugo pamtiti.




U subotu 21.07. bila je trka za svetsku rang listu (WRE) i trčala se srednja distanca, na koju su došli takmičari iz Bugarske (Nikolay Dimitrov, Stoyan Gospodinov, Andrey Abadzhiev...), kao i par naših boljih elitaša Igor Vuković, Željko Ćorić, a koji nisu bili prethodnih dana... pa je samim tim i konkurencija bila još jača. 
Zauzeo sam sjajno treće mesto ispred svih naših već ustaljenih seniora, a bolji su samo bili Flavio Poltera iz Švajcarske i Nikolay Dimitrov iz Bugarske. Za mene je ovo bila stvarno velika čast iz više razloga, a prvo jer sam sad rangiran na WRE listi, a drugo, gost našeg kluba, Olivera Jevtić je dodeljivala nagrade te večeri, a kada ti čestita osoba te "veličine" nije mala stvar, posebno iz razloga što atletske discipline koje je ona trčala/trči ja takođe volim.
Ne mogu a da ne kažem da sama trka nije prošla baš onako kako sam želeo, što se "na papiru" baš i ne vidi. Imao sam greške od samog starta, do treće kontrole čak 3 minuta, ali posle sam malo spustio loptu i sve je došlo na svoje. Recimo još na 10. odlazak malo više u desnu stranu i pri dolasku na 12. trebalo je sam da pređem potok blizu šeste. Ali išao sam jako od početka do kraja pa sam ujedno i nadoknađivao izgubljeno. Takođe, bilo mi je i malo zanimljvo kada sam stigao 6-7 ljudi na stazi, kao da sam dobio krila, verujem ko je bio poslednji u koloni da takođe neće zaboraviti tu situaciju :)                        Rezultati                   Splitovi



Poslednjeg dana nisam bio spreman u potpunosti, kasnio sam sa odlaskom na start i zagrevanjem, koncentracija je bila na lošem nivou, totalno sam "puk'o" na trećoj kontroli kada sam prošao iznad nje i vrteo se tu 6 min, zatim 5 min na četvrtoj i kao šlag na tortu još 4 min. na 11. kt što daje grubo 15 min. grešaka, da ne ulazim u detalje, moglo bi još po nešto da se pronađe.
Rezultati            Splitovi

Moraću što pre da poradim na ignorisanju domaćih takmičara u reonu od 100m do kontrole, jer zbog takvih stvari gubim mnogo vremena kao i na samoj lokaciji tačke.


Ukupno gledano, zauzeo sam 4. mesto, iako sam imao velike šanse da uđem u prva tri (da sam bio malo ozbiljniji). Zadovoljan sam rezultatom jer mi je snaga bila na izmaku. Od 5 najjačih takmičenja ove godine ja sam 3 istrčao za 20 dana (evropsko, svetsko i Kop), a moj organizam je star tek 18 godina (1. avgusta) i ne može bez posledica da izdrži tolike napore.
Ostale SLIKE možete pogledati na ovom linku (facebook).


Kada sam došao kući, sledeće jutro (ponedeljak) sam se probudio sa temperaturom 39/1, telom koje je malaksalo i bolovima u glavi, grlu i stomaku - blago rečeno bio sam iscrpljen. Posle 3 dana, temperature više nema, ostalo je samo još da sredim grlo i glavu i biću kao nov, spreman za državno prvenstvo na dugim distancama koje će se održati na Tari u subotu 11. avgusta, a koje ću takođe trčati u seniorima. 

Nakon 3 dana trka na Tara OPEN-u, u planu je još toliko dana kampa na kome će se ujedno znati ko će braniti boje Srbije na prvenstvu jugoistočne Evrope u Turskoj koje će se održati početkom septembra, a takođe, napokon i malo vremena da udradim i neki trening na karti, jer samo trčim trke i radim treninge trčanja.

Нема коментара:

Постави коментар