недеља, 8. април 2012.

Triglavski memorijal 08.04. - Jajinci

Prvenstvo Srbije u kombinaciji - 5. kolo.

Prva kontrola - prvo sam uzeo 2 karte, pa pao na putu do nje, a zatim pri zaustavljanju proklizao i zabio prst u panj.
Do druge sam pokušao pravo, ali mi vegetacija nije dozvolila pa sam morao da promenim plan i da zaobiđem.
Do 7. kt nisam imao problema, a onda je usledila velika greška. Do nje sam bio prvi što se da videti na splitovima, a onda je sve palo u vodu, a isto tako i moje raspoloženje i tempo trčanja.
Ne znam ni ja kako, verovatno promena razmere ili nisam gledao kompas ili šta već - ne znam ni sam. Uglavnom, otišao sam do kontrole broj 60, što je tipa 100m dalje od moje. Nisam ni primetio da se penjem...
Kao što rekoh, posle te kontrole mi je bilo svejedno na kom ću mestu završiti. Ipak je ovo sprint, pa je 2.5 min viška na jednoj kontroli nenadoknadljivo.

Pretrčao sam sledeću - 8. kt (+20 sekundi). Pa na 9. skrenuo u šumu sa staze koja se od nekud izgubila, izašao na livadu i onda sa nje na kontrolu(+40 sekundi). Do kraja sam išao čisto da završim trku...

Voleo bih samo da mi organizatori objasne zašto su bile "zabranjene" patike sa spajkovima - butonke. Stvarno ne vidim razlog za to. Ono što mogu da vidim jeste naduven prst koji je nastrdao pri trčanju u ravnim patikama. Nadam se da će zarasti do subote i Larine trke na Mikulji.
Žao mi je što danas nisam dao svoj maksimum, ali eto, skupile su se neke stvari na koje nisam mogao da utičem. Na kraju između 3.5 i 4 min grešaka i daleko 9. mesto. Rezultati Splitovi

Нема коментара:

Постави коментар