субота, 14. април 2012.

Larina trka - Mikulja 14.04. i reprezentativno testiranje - Vojna akademija 16.04.

Po šesti put održana je memorijalna, Larina trka, u znak sećanja na malu Laru Radovanović.
Trka je održana na Mikulji. Neko bi rekao po ko zna koji put, ali eto, oskudan je teren u blizini Palanke, a i finansijska situacija u klubu i opštini nije baš najbolja...
Domaći teren, tu sam naučio mnogo toga, dosta delova znam može se reći i napamet ali naravno ne sve - što je potvrdila greška na 10. kt, pa tako od januara meseca, kada sam saznao da će se tu održati takmičenje nisam radio treninge na karti, radi kakvog-takvog fer odnosa prema drugim takmičarima.

Krenuo sam jako od samog početka. Prva kontrola nije bila problem. Na drugoj sam bio malo nesiguran jer nije rupa baš na najtačnijem mestu kako je predstavljeno već tu gde se seku 2 treka (iz pravca 1. i 13. kt).
Do devete kt sam cepao sasvim fino, od osme ka njoj sam malo skrenuo sa pravca i otišao do 12. kt (ispenjao par izohipsi više) i onda putem do raskrsnice i dalje...

Da domaći teren nije ono što svi misle, potvrdila je sledeća kontrola. Krenuo sam (navodno) izohipsom, ali je taj deo veoma zarastao pa sam se probijajući i tražeći put kroz prašumu spustio za jednu izohipsu, a zbog istog tog rastinja nisam uočio jarak i pretrcao kontrolu. Kada sam procenio da sam otišao suviše napred, stao sam, video ispred sebe 2 rupe, sišao do potoka, video jarak sa druge strane, potrčao par metara napred i popeo se do kontrole. Tu sam izgubio 2 minuta.
To je ujedno bila poslednja i jedina, da kažem, greška. Planeri staza su napravili simpatičnu stazu, od toga na 90% vrlo trčljivom terenu.

Zauzeo sam 1. mesto u seniorima (M21E) i osvojio maksimalnih 100 bodova, što je prvi put ove godine, a nadam se ne i poslednji :)    Rezultati Splitovi

Danas, 16.04. (posle Uskršnjeg jeća i pića) održano je testiranje na atletskoj stazi na Vojnoj akademiji. 5km sam istrčao za 18 minuta i 2 sekunde (18:02:40)
Juniori (M18 i 20) i seniori (M21E) su imali istu deonicu od 5km, s' tim što je juniorima norma 17 minuta, a seniorima 16 i 16:30.
Što se tiče mog trčanja, nije loše. Prošlog utorka sam trčao istu deonicu u Palanci na stadionu, radi probe za danas. Ispravio sam neke greške vezane za start trke, ali sam zato nešto i pogoršao.
Bio mi je plan da idem izmedju 17:30 i 18 minuta, jer sam znao da 17 minuta, trenutno, ne mogu da istrčim.

Trka od subote i obilna hrana za vikend su malo uticale na moje trčanje - nekih 10-15 seknudi, a mogao sam još toliko da skinem, da nisam pao treći krug sa 1:25 na 1:33 (400m), ali otom potom, pre mesec dana sam izašao iz svakodnevnih dužinskih treninga, intenziteti brzih treninga i uzbrdica su tek krenuli i forma tek počinje da raste. Očekuje nas još jedno testiranje na atletskoj stazi, takođe od 5km, kao i kros testiranje od 10 ili 12.5km, zavisi za koju kategoriju budem trčao (da li 18 ili 20).

Sledećeg vikenda me očekuje dvodnevno takmičenje na Ravnoj Gori - "Memorijal Cika Duško Jovanović". Prvog dana je prvenstvo Srbije na srednjim distancama, kao i WRE trka (trka za svetsku rang listu), a drugog dana je prvenstvo Srbije u kombinaciji - 7. kolo. Posle dugo razmišljanja rešio sam da ipak trčim u seniorima oba dana.

2 коментара:

  1. Upravu si Savo, nije ta rupa bas na mestu, ali koliko god znao teren, vidis da moze da se pogresi, kako god, svaka cast na prvom mestu, i ako se ne varam prvih 100 bodova u eliti!

    ОдговориИзбриши