понедељак, 7. април 2014.

Belgrade Sprint Cup - etapa 2 (05.04.)

U subotu 05.04. u naselju Medaković održana je druga etapa Belgrade Sprint Cup-a koju je organizovao Orijentiring Tim Rtanj.

Na novoj karti i jako lepom terenu na kome se nikada nije trčalo, organizator je napravio izuzetno zanimljivu koncepciju sa mnogo kontrolnih tačaka (26 na 2.6km).

Od samog početka sam krenuo jako, ali sam posle druge kontrolne tačke morao za nijansu da smanjim brzinu kako bih uskladio čitanje karte, praćenje zgrada, prolaza kroz njih i uopšte svih detalja.
Do 12. KT nisam napravio ni jednu grešku. Tu sledi zamka – visoki neprelazni zid. Krenuo sam na pogrešnu stranu, ali sam se ubrzo korigovao i vratio, ali uz bar 20 sekundi viška.


Sledi niz od 9 KT bez greške, a onda na 21. KT, usled prevelikog globalizovanja crtača karte, dosta detalja je izostavljeno i zbog toga sam na trenutak morao da se zaustavim. S obzirom da nije bilo dileme da sam u reonu kontrole, posle nekog vremena sam je našao, ali uz bar 10 sekundi viška.
Do kraja nije bilo problema.

U svakom slučaju sam zadovoljan, kao što se vidi po rezultatima ovog i ranijih takmičenja, forma raste i to je najbitnije. Za prvoplasiranim sam zaostao 47 sekundi uz okvirno 30-40 sekundi grešaka.

Rezultati               Splitovi

Ostale su još dve etape, a trenutno se nalazim na drugoj poziciji i to će, nadam se, biti najniži plasman koji ukupno mogu da ostvarim.

Na žalost, za mene sledi vikend pauze što se takmičenja tiče usled obaveza na fakultetu. Jako mi je krivo što neću biti u Kragujevcu na Larinoj trci, koja je memorijalnog karaktera, koju organizuje moj klub - SD Jasenica, a kao glavni suorganizator je moj dobar prijatelj Slobodan Radovanović – Belac (i njegov tim), gde bih pre svega trčao u čast male Lare, njegove ćerke, i u znak sećanja na nju.


Zatim me za dve nedelje očekuje vrlo bitno dvodnevno međunarodno takmičenje na Rajcu koje se boduje za svetsku rang listu (World Ranking Event - WRE) i kao 4. kolo prvenstva Srbije u kombinaciji (Kup).


Нема коментара:

Постави коментар