понедељак, 28. октобар 2013.

Poslednje zvanično takmičenje za 2013. - štafetno prvenstvo Srbije, Fruška Gora

Kao što sam naglasio 14. oktobra sam započeo pripreme za narednu sezonu. Trenira se 5 do 6 puta nedeljno u zavisnosti od obaveza na fakultetu, a trenutno su u prvom planu dužinski treninzi. Dosta učim, pa me trčanje nekako opusti i pozitivno utiče na psihu. 

U subotu 26.10. sam nastupio na poslednjem orijentacionom takmičenju za 2013. godinu, pa se tako sezona u Srbiji i zvanično završila. Na terenima Paragova (Fruška Gora) održano je dvodnevno takmičenje.
Prvog dana je bilo prvenstvo Srbije u štafetama, a drugog poslednje (15.) kolo prvenstva Srbije u kombinaciji (Kup).
Ekipa orijentiring kluba Jasenice, kojeg sam član skoro 8 godina, na štafentnom prvenstvu je nastupila u sledećem sastavu: Filip Stevanović (1994.), Luka Marković (1992.) i Sava Lazić (1994.).
U konkurenciji od 11 seniorskih ekipa ekipa zauzeli smo 7. mesto.

Za razliku od prošle godine, nastupili smo u izmenjenom sastavu. Zbog obaveza na fakultetu, Luku Terzića je zamenio Luka Marković te je i rezultat bio znatno izmenjen. Pad sa 2. na 7. mesto dovoljno govori o tome koliko smo bili oslabljeni u odnosu na isti period godinu dana ranije.

Iskren da budem, očekivao sam malo bolji plasman... Ali dobro, s obzirom da je do poslednjeg momenta bilo neizvesno da li ćemo uopšte nastupiti (imao sam kolokvijum dan kasnije), bar smo imali ekipu.
Filip je trčao prvu izmenu, i dosta dobro odradio posao - zamenio je prvi. Sledeći je krenuo Luka. Znali smo da neće moći da ide kao Filip i ja jer nije fizički spreman, ali smo očekivali neko vreme između 40 i 50 minuta. Na žalost, napravio je par grešaka koje su mu oduzele dosta vremena i koje su uticale da padnemo na začelje.

Ja sam trčao poslednji. Bile su male šanse da prestignemo mnogo ekipa, a kamoli da uđemo u top 3, ali sam ipak odlučio da idem maksimalno i odradim trku kao da je pojedinačnog karaktera. 
Prvu i jedinu grešku pravim na 4. kontroli. Ovde gde sam prošao postoji staza koja nije ucrtana na karti i koja me je malo zbunila. Tu sam izgubio minut-2.
Ostalo je bilo dosta solidno i veoma sam zadovoljan, a ostvareno vreme u odnosu na ostale takmičare dosta govori o tome - skoro 4 i više minuta razlike. Ovo učenje pozitivno utiče na rezultate :)

Pojedinačni rezultati                    Ekipni rezultati

Drugog dana, na žalost, nisam nastupio jer sam imao kolokvijum...
Nastavljam u istom tempu sa treninzima, ubacio sam u program i vežbe snage, a uskoro ću napraviti jedan test na 6, 8 ili 10 km što će mi biti kvota za poređenje sa narednim testovima. U planu su takođe i krosevi ili atletske trke koje će se organizovati u Beogradu u narednom periodu, čisto kao trening-trka, a neke od značajnijih provera će biti novogodišnja trka na Ušću u Beogradu poslednjeg dana decembra, kao i Beli Kros sredinom januara (naravno ako se ne poklopi sa ispitom).

Нема коментара:

Постави коментар