понедељак, 2. септембар 2013.

Vojvodina OPEN (31.08 - 01.09) - poslednja provera pred SEEOC

Nastavljamo u istom ritmu, još malo lepih vesti!

Nakon vikend kampa na Fruškoj Gori, usledila je nedelja za opuštajuce treninge, a zatim 3 trke u razmaku od 24 časa koje su obeležile poslednju proveru pred reprezentativni nastup u Rumuniji - prvenstvo jugoistočne Evrope (SEEOC) koje će se održati u periodu od 04-08.09.

U subotu pre podne imali smo sprint na novom terenu - Čortanovačka šuma - koja se nalazi na obali Dunava blizu Novog Sada. Trka je bila veoma brza sa dosta detalja. Napravio sam jednu veću grešku i dve manje:

  1. Kada sam krenuo sa 10-11, skrenuo sam na pogrešnom mestu i trčao putem ka 15, umesto onim bliže liniji prema 11. Brzo sam uvideo grešku, ali nije bilo svrhe vraćati se, već sam nastavio tuda do kontrole. Tu sam izgubio oko 30 sekundi.
  2. Sledeća je bila pri ulazu na 14. kontrolu. Ušao sam sa pogrešne strane i u probijanju kroz granje izgubio oko 15 sekundi.
  3. Poslednja je bila u izlazu sa 15. kontrole, slučajno sam krenuo na pogrešnu stranu. Tu sam takođe izgubio 10-15 sekundi.

Kada se sabere to je oko 1 minut viška, ali dobro, zadovoljan sam. Išao sam jako od samog početka, nisam mnogo grešio što je bilo sasvim dovoljno za prvo mesto i zlatnu medalju na "Dunavskim čarolijama" tj. prvoj etapi Vojvodina OPEN-a.

Nekoliko sati kasnije preselili smo se na obronke Fruške Gore. Na programu je bila srednja distanca na terenima karakterističnim za ovu planinu. Uvala - greben i makroorijentacija, baš ono što nas očekuje i u Rumuniji.
Krenuo sam sigurno i brzo do prve kontrole jer je bila tehnički laka. Na drugoj pravim grešku od skoro minut zato što opet ponavljam staru grešku - pada mi koncentracija kad stignem nekog iz svoje kategorije. Skrenuo sam sa pravca misleći da je kontrola niže ka tom takmičaru. Došao do uvalice, zastao, pogledao malo bolje u kartu i korigovao se. Do kraja nisam grešio što je potvrdilo još jedno prvo mesto.


U nedelju, prvog septembarskog dana imali smo dugu distancu. Imao sam 3 minuta prednosti u ukupnom plasmanu u odnosu na gospodina Maksimovića, ali to nije bilo dovoljno da zadržim prvo mesto u ukupnom plasmanu.
Na prvoj kontroli sam prošao tik ispod pravog puta i nisam ga video već sam nastavio niz greben pogrešnom stazom koje nije ni bilo na karti. Posle par desetina koraka sam zastao, uvideo grešku i vratio se na pravi put. Tu sam izgubio oko 1 minut.
Sledeću grešku pravim ka 4. kontroli, ali ne u potpunosti svojom krivicom. Plan mi je bio da idem stazom koja se odvajala desno od linije blizu 9. kontrole kako bih sekao brdo pod manjim uglom. Na žalost, karta u tom delu nije u najboljem izdanju, pa putevi nisu ravnopravno predstavljeni što je dovelo do toga da se potpuno zbunim i izgubim oko 2 minuta u reonu od 200m južno od devete kontrole pokušavajući da ukapiram gde koji put ide. Na kraju kad sam ukapirao gde je šta, odustao sam od prvobitne varijante i otišao onom strmijom - levo od 9. kontrole.
Bilo je još par manjih grešaka od po 30tak sekundi, ali dobro. Sve u svemu zadovoljan sam. Veći deo trke sam kontrolisao, raspodelio snagu i održavao uglavnom isti nivo tokom svih 74 minuta koliko sam proveo na stazi. Zauzeo sam drugo mesto na trećoj etapi kao i u ukupnom plasmanu.

Ukupni rezultati          Splitovi



Imao sam nešto više grešaka nego na srednjoj i sprintu, ali i da nisam grešio teško da bih išao ispod 68-69 minuta. Fizički je bilo dosta teško, a imajući u vidu da sam počeo da treniram punim kapacitetom tek posle prijemnog (pre nepuna 2 meseca) mogu da budem sasvim zadovoljan.

Mislim da je ovo bila adekvatna provera pred najbitniji nastup za reprezentaciju što se tiče ove godine. Prvi pik je bilo prvenstvo mediterana koje se održalo u Antaliji (februar '13) gde sam osvojio bronzanu medalju, dok je drugi i najvažniji pik ovo što me očekuje u toku nedelje - prvenstvo jugoistočne Evrope.

Putujemo u utorak 03.09. uveče, dok je prva trka (sprint distanca) u četvrtak popodne. Sledi duga distanca u petak, srednja u subotu i štafete u nedelju.
Rezultate, startne liste i ostale informacije možete pronaći na ovom linku a zatim kliknuti na "news".
Raspoloženje posle Fruške Gore je na visokom nivou, nadam se da će tako ostati i po povratku iz Rumunije.

Нема коментара:

Постави коментар