недеља, 27. јануар 2013.

6. kolo zimske lige - Ada Ciganlija, Beograd 26.01.

U organizaciji SK "Magic Map" održano je i 6. kolo humanitarne zimske trening-lige. Kako se približavao termin takmičenja, broj prijavljenih je rastao. U subotu, na dan trke, je startovalo oko 100 takmičara koje sneg i hladnoća nisu sprečili da istrče svoje staze, što je za svaku pohvalu. Posle 2-3 godine još jednom sam uživao u stazi na Adi. Bila je duga distanca - 7.9 km vazdušnom linijom + dve manje staze od 1.3km i 1km koje su bile memorija.
  • Bilo je zaista zanimljivo i neizvesno do samog kraja. Svaki takmičar iz A staze, kada je završio ovih 7.9km klasične orijentacije, morao je da upotrebi i svoju memoriju - foto pamćenje. Kako trka odmiče mozak se sve više umara, pa je trebalo ostati koncentrisan do zaustavljanja štoperice na liniji cilja. Na trci se koristio stari način overavanja kontrolnih tačaka - karton i perforatori. 
  • Što se tiče mojih varijanti i mog trčanja, mogu da kažem da sam zadovoljan. Birao sam dobre varijante, razmišljao na vreme, pazio na azimut i gledao da se što manje odvajam od linije. Prešao sam 11.4km, a srednji tempo je bio 4:40 (sa stajanjem na kontrolama) - vreme: 53:04.   
Zauzeo sam drugo mesto.                 Rezultati




    



                                                          

Нема коментара:

Постави коментар