петак, 17. август 2012.

Tara OPEN i reprezentativni kamp 10 - 15.08.

Produženi vikend 10-12.08. obeležile su četiri trke, među njima prvenstvo Srbije u kombinaciji, a još važnije - prvenstvo Srbije na dugim distancama.
Bile su velike najave organizatora početkom godine, novi tereni, nove karte, ali je sve to palo u vodu "zbog gustog rasporeda reambulatora", pa je alternativa morala da bude "Sokolina" - lep teren, ali karta u delovima gde je šuma je mnoge koštala minute i minute lutanja, a pogotovo mene... Sam uvod vam već govori kako je bilo, ali idemo redom...

Prvi dan (petak), sprint distanca u Bajinoj Bašti - prvenstvo Srbije u kombinaciji (12. kolo). Interesantna trka, ali ono što je unelo dodatnu pometnju, bar u mojih 14 minuta koliko sam proveo na stazi je dilema oko starog standarda karte (nije bio issom, nego pre toga standard koji je bio), tačnije da li je crna linija sa jednom tačkom prelazan ili neprelazan zid. Uglavnom, na trećoj kontroli sam izgubio 15 sekundi zaobilazeći zid koji je inače bio prelazan, ostalo je bilo ok...
Zauzeo sam treće mesto.             Rezultati                 Splitovi        


Drugi dan - prvenstvo Srbije na dugim distancama, trka posle koje sam bio totalno zbunjen, u fazonu "da li sam ja pogrešio ili karta stvarno ne valja", ali da ne dužim... Staza se sastojala iz dva kruga, prvi od 5.7km i drugi od 4.4km. U prvom krugu sam imao grešku od 1 min na sedmoj, zatim 2 min na 13. (pogrešan pravac) i vrhunac od 5 min. na 15. kt gde mi stvarno ništa nije bilo jasno, ni ti putevi, ni gde sam izašao ni kako... Uglavnom, posle mnogo vremena ispitivanja ljudi gde sam, oseveravanja karte, trcanja levo-desno, našao sam kontrolu... Tu me je ujedno i Blažo prestigao, koji me je jurio 3 min...





Drugi krug, opet krećem dobro i tako nastavljam skoro do kraja, kažem skoro, jer tu pravim 2 greške koje me koštaju trećeg mesta, jer sam drugo izgubio već u prvom krugu...

  • Sa 10 na 11 biram varijantu makadamskim putem baš iz razloga jer sam u prvom krugu tu napravio grešku, a i zato što je kraj trke, koncentracija pada... Kad sam promašio, prosto nisam mogao da verujem, uzmem sigurnu varijantu i opet na istom mestu greška... Tu sam izgubio 3 min...
  • Sa 11 na 12 biram varijantu levo, jer uopšte nisam konstatovao stazu kojom sam prošao u prvom krugu, verovatno jer sam razmišljao o prethodnoj kontroli, tu sam izgubio još 30tak sekundi... 
Na kraju šesto mesto. Iskreno, nisam zadovoljan jer kako sam krenuo, odličnim tempom, prvi deo, prvog kruga bez grešaka, posle havarije na 15. podigao sam se i istrčao skro ceo drugi krug do onog dela, bez greške, bio sam ubeđen da mogu da uđem u top 3... ali nije mi se dalo... Sve ukupno sam imao oko 12 min. grešaka... Ali tako je to kada ne možete da utičete na tuđu krivicu, igre na sreću organizatora i jako lošu kartu. Bez obzira što je svima bila ista karta, moje mišljenje je da ovo prvenstvo na dugim uopšte nije realna situacija ko koliko može, ali eto, možda mi je samo krivo što nisam ispunio očekivanja sa kojima sam došao na Taru, a to je da uzmem jedno od prva 4 mesta na longu.

                                                  Rezultati                                  Splitovi


Nakon prvenstva na dugim, istog dana sa startom u 21h bila je noćna trka.

Startovao sam drugi u svojoj kategoriji, i "kao" da me ne bi stigli dobri takmičari koji su bili odmah iza mene, jurnuo sam. Naravno, kako to biva kad se jurne a ne pogleda kompas, otišao sam na pogrešnu stranu za 90 stepeni. Kad mi se više ništa nije poklapalo, ukapirao sam šta sam uradio i vratio se ka prvoj, tu sam izgubio 3 min. Dalje, osim na 6. kt gde sam izgubio 20tak sekundi nisam više grešio. Stigao sam Popa i Coru koji su me jurili 1 odnosno 2 minuta i trkao se sa njima do kraja, bilo je zanimljivo. Zauzeo sam sedmo mesto.              Rezultati              Splitovi



Poslednjeg dana, bila je srednja distanca. Prvi put u mom dosadašnjem takmičarskom stažu u Srbiji je bio organizovan masovni start, a da su svi takmičari iz svih kategorija startovali u isto vreme. Bilo je baš zanimljivo, a posebno osećaj kad si na čelu te rulje od oko 150 ljudi :)

Naravno, Srbija ne bi bila Srbija, kad se ne bi poštovala pravila da je obavezan dolazak do startne prizme, kao i to da trčanje kroz maslinasto zeleno nije dozvoljeno, ali ajde, zažmurićemo kao i svaki put...
  • Što se tiče moje trke, opet sam imao viška minuta itekako. Prva greška je bila u prvom leptiru kada sam umesto na osmu, otišao na 9. kt, tu sam izgubio oko minut vraćajući se na pravo mesto...
  • Zatim na 13. greška od 6.5 min, prvenstveno jer nisam otišao desnim putem, a zatim vraćanje na pricu o karti... Tu sam pukao i oborio ritam, tek da završim trku... Zauzeo sam 12. mesto.
Snimak sa mass starta možete pogledati ovde :)

Rezultati                         Splitovi


Sve u svemu, zauzeo sam peto mesto sabiranjem 4 trka. Jednu stvar koju sebi zameram je to da je trebalo da pripremim taktiku kao za Bacancevu kartu i da malo vise gledam kompas jer on ne gresi, bez obzira da li je karta tačna ili ne...


Konacni rezultati

A sada onaj lepši deo - reprezentativni kamp na Mitrovcu :)

Nakon 4 godina kampova na Kopaoniku (svaki put po 7 ili 10 dana), selektor i stručni štab su se odlučili za promenu, a to je za ovu godinu - Tara (Mitrovac) i to u trajanju od 3 dana. Kamp je bio odličan, ali kratak. Od 2008. učestvujem na kampovima i nikad manje dana za kampove nije bilo...

Dejan Avramović (Vokri), Dejan Ilić (Ilke) i Zoran Milovanović (Šilja-selektor) su se baš potrudili da svaki trening bude osmišljen kako treba i sve je proteklo u najboljem redu. Ja sam se sa Tare vratio izuzetno zadovoljan, čak sam i 3 dana trka zaboravio malte ne. Eto, još jednom da pomenem, jedina mana je trajanje kampa. Da je bilo još 3-4 dana bilo bi savršeno...
Trening 1 - samo izohipse, trening 2 - srednja distanca, trening 3 - par-nepar (moji brojevi su bili neparni, a Milan Kovačević-Kovas je vodio parne), trening 4 - deonice, trening 5 - šumski sprint.

Posle svega ovoga, ostaje mi da prebrodim jednu veliku prepreku, a to je, na žalost, povreda... Na kampu sam imao problema sa tetivom koja vezuje petu i list, pa sa mišićem i kolenom iste (leve) noge, a sada kada je to prošlo imam problema sa kvadricepsom desne, najverovatnije usled oslanjanja i štedenja leve. Bol osećam kada hodam, a još je gore kad probam da potrčim... Od srede (15.08.) samo sam u subotu (18.08.) uradio trening od 4.5km i više nisam mogao, prohodao sam 1km nazad do placa odakle sam krenuo trening... Danas (20.08.) sam opet pokušao i istrčao 1km!!! Narednih dana ću voziti bicikl, da budem bar u nekoj aktivnosti, ako već ne mogu da trčim... Ostaje mi samo da se nadam da ću 4. septembra otputovati zdrav na prvenstvo jugoistočne Evrope (SEEOC)...

trening 1 - samo izohipse
trening 2 - srednja
Trening 3 -  par-nepar
Trening 5 - šumski sprint
Deonica 1
Deonica 2
  
Deonica 3
Deonica 4
                                                                              
Deonica 5

Нема коментара:

Постави коментар