среда, 15. новембар 2017.

Avala 30.09. i Savski polumaraton 11.11.



Map mistake 1
(ima staza paralelno ranije)
Orijentiring trka na Avali, bez pauze u nedeljnom sklopu treninga (4 dana - 62km + subota trka + nedelja trening). Koncepcija je bila odlična, dužina sraze primamljiva i fina za moj ukus, međutim posle trke sam shvatio da je ipak bila greška što sam dolazio, zbog netačne karte, ali šta da se radi, loša procena. Treća kontrola gde sam izgubio 2.5 min mi je opomena da nisam dovoljno pazio nizbrdo, ponela me je intuicija a da nisam lepo odmerio daljinu donje raskrsnice. Međutim, mnogo više od tih 2.5 minuta sam izgubio na 3 greške na karti koje su u prilogu - tačnije 4.5 minuta, što je naravno unosilo dodatnu nervozu. S obzirom na 7 minuta viška, bezveze bi bilo uopšte pričati o plasmanu, ali je na kraju ipak bilo neizvesno. U svakom slučaju, dobar trening sa 700m uspona na pređenih 12.5km (prosečan pejs 6:11 min/km).



Map mistake 2
(prosečena šuma i nova staza)
Map mistake 3
(ogromno polje
posečene šume i
3 neucrtana vrha)

Rezultati Avala orj                Splitovi 

Savski polumaraton, vreme: 1:19:58 (prosećan pejs 3:47, do 15.km 3:43). Ispod svih očekivanja, ali tako je to kad ne razmišljaš o posledicama. Vikend ranije, test na 8km je pokazao povratak u formu od proletos, ako ne i bolje. Međutim, došla je sreda i vađenje zuba (petice gore levo) sa anestezijom. Dan posle toga kreću bolovi, ali ajde, kao mora, to je normalno, ne može ništa da se ne dešava. Dolazi subota i trka, kreće napad na novi lični rekord, prolazi se 10km sasvim opušteno, tačno u planirano vreme, međutim posle toga, tačnije od 12. km, kreće da me drma groznica i na 15. km kao kad neko isključi radio, tako se isključio i moj tempo i moja telesna temperatura i trku završavam leden, kao ovo vreme danas. Nakon toga još 3 dana groznice i sekreta iz rane kao pomešanosti i jednog i drugog, antibiotici itd.
Na žalost propuštena prilika po onako lepom vremenu da se lestvica pomeri na još malo viši nivo, ali doćiće i proleće sa Bg maratonom. Do tada, puno rada predstoji. 

Foto: Mića Ignjatović

Нема коментара:

Постави коментар