недеља, 21. април 2013.

Dunavski Kup - Fruška Gora (21.04.)

Prvenstvo Srbije u kombinaciji - 4. kolo, srednja distanca, domaćin - orijentacioni klub Neštin. 
Šuma odlična za trčanje, lep teren, ne toliko težak tehnički, ali nas je postavljač staze svakako "uništio" fizički u delu od 16. kontrole do cilja. Mogla je malo bolja koncepcija da se napravi, ali šta je tu je, uvek može bolje.
Što se tiče moje staze i grešaka, nije ih bilo mnogo. Nesigurnost i startovanje u nultom minutu su delimično uticali na par izgubljenih minuta, ali nije strašno. Staza je bila dužine 5.2km (vazdušnom linijom) sa usponom od 340 metara. Inače sam prešao 5.5km, što svedoči o tome da nisam mnogo grešio, više je to bilo stajanje u reonu kontrole ili lošija varijanta, nego neko "lutanje". 
Nisam znao da je startna prizma na mestu gde su startni boksovi. Video sam neku prizmu 100m od realnog starta, ali se ispostavilo da je to bila dečija kontrolna tačka. Kada sam došao do velike uvale, stao sam i shvatio gde se nalazim. Azimutom sam prvo došao do kontrole koja nije moja, a zatim na pravo mesto. Tu sam izgubio skoro minut. Da sam znao pravo mesto starne prizme, išao bih donjim putem, što je bolja varijanta.
Sledeću grešku od oko 30 sekundi sam napravio na 6. kontroli. Prerano sam sišao i napao kontrolu sa donje strane, što mi je oduzelo dosta vremena kršeći se preko jaraka.
I poslednja greška je bila na 14. kontroli. Krenuo sam dobro do reona kontrole. Tu sam stao, jer je uvala malo zasečena u prirodi i nisam video kontrolu. Umesto odmah da sam se spustio do puta i rešio problem, gledao sam nepotrebno u kartu jedno 30 sekundi.

Na kraju sam postigao vreme od 40:49 i time zauzeo 2. mesto, sa zaostatkom od 17 sekundi za prvoplasiranim Milanom Kovačevićem, a 2 minuta ispred trećeplasiranog Igora Vukovića. Mogu biti delimično zadovoljan.
Rezultati                    Splitovi

Sledećeg vikenda me očekuje prvenstvo Srbije na srednjoj distanci, kao i WRE trka (za svetsku rang listu). Pre toga, najverovatnije u utorak, ću ići u Beograd (Košutnjak) na kros testiranje (10km) u sklopu kvalifikacija za reprezentaciju. Nadam se da će sve proći kako treba na oba ova dešavanja.
Šteta što je moj sledeći nastup za reprezentaciju verovatno tek u septembru...


Нема коментара:

Постави коментар