понедељак, 4. фебруар 2013.

Kamp reprezentacije - Paraćin 01-03. februar 2013.


U sklopu priprema za prvenstvo mediterana koje će se održati u Antaliji, letovalištu na jugu Turske, orijentiring savez Srbije je organizovao vikend kamp u Paraćinu. Plan kampa je bio takav da odradimo nekoliko treninga sa kartom, zatim pripremu taktike za nastup u Turskoj, kao i atletsku proveru na 7km.


U petak smo uradili dužinski trening u gradu (oko 10km) i obavili sastanak sa selektorom i trenerima reprezentacije.
U subotu pre podne išli smo na teren u blizini Paraćina gde smo radili deonice sa kartom - "one man relay" gde smo imali po 5 staza. 
Cilj treninga je bio priprema za sprint, ujedno i prvi takmičarski dan mediteranskog prvenstva, pa je tako i razmera bila 1:5000. Prešao sam 8.1km sa vremenom od 51 min. što i nije tako loše s obzirom na gustinu vegetacije. Imao sam možda 2-3 greške, ali ništa specijalno.










Popodnevni trening je bila memorija na sprint karti u centru grada, takođe na razmeri 1:5000. Pamtili smo po 1-2-3 kontrole unapred. Imao sam jednu grešku nekih 70m sam išao jednu varijantu dužim putem. Kartu nemam kod sebe, ali ću se potruditi da je nabavim i okačim uskoro.




Kao što sam napomenuo, poslednjeg dana kampa imali smo atletsku proveru na stadionu. Svi stariji smo trčali 7km, dok su juniorke išle 4km. Cilj mi je bio da idem do 28 minuta, s obzirom na trenutnu brzinu kao i kišu i vetar koji su nam malo stali na muku. Tek pre 2-3 nedelje sam ubacio deonice u trenažni proces, tako da do testiranja u aprilu i maju vreme po kilometru će biti sigurno bolje. Na slici ispod možete videti prolazna vremena po krugovima. 





Нема коментара:

Постави коментар