недеља, 23. децембар 2012.

Trening-trka - Čibutkovica, Lazarevac

U sklopu zimskih priprema za narednu sezonu u planu mi je veći broj zimskih trening-trka. U ovogodišnju "zimsku ligu" uključeno je više klubova nego prethodne godine iz razloga što liga nije samo takmičarskog, već i humanitarnog karaktera - u čast tragično preminulog Saše Palinkaša, a kao pomoć porodici koja je ostala iza njega.
Prvo kolo, koje je bilo planirano prošlog vikenda, je odloženo zbog snega na Fruškoj Gori, dok je drugo kolo održano na Čibutkovici u organizaciji PK Pobeda. (22.12.)

Staza je bila dužine 5.3km. 
Našao sam neki svoj tempo i držao ga tako od početka do kraja. Na 8. kontroli bila je brža varijanta sa gornje strane, malo je dalja ali je sve vreme put, dok sa donje, gde sam ja išao u blizini reona KT, tačnije ispod antene je trnje (kupinjar) i rasečeno drveće pa sam tu izgubio dosta vremena...

Na 15. KT sam imao malo lošiji azimut, dosta sam sišao, a i video sam usamljeno drvo i odmah zapucao tamo ne gledavši kompas. U stvari sam došao na usamljeno drvo ispod kontrole...
Ostalo je bilo ok.              
Treće kolo u Palanci ću najverovatnije propustiti, dok se nadam da ću biti prisutan 12.01. na Petrovaradinskoj tvrđavi (Novi Sad) u sklopu 4. kola.              
         
                                                  Rezultati                                   Splitovi

Нема коментара:

Постави коментар