четвртак, 31. мај 2012.

Provera na 6km - 31.05.

Nakon pet meseci uradio sam proveru na 6km (15 krugova na stadionu). Zimus, tačnije 22. decembra postavio sam (sada već bivši) lični rekord na stadionu u Palanci - 23 minuta i 4 sekunde kada sam, kao i danas, trčao sam.


Pred današnji trening cilj mi je bio da idem ispod 23 minuta. Od samog početka sam krenuo jako, držao sam 1:30 po krugu, negde na 11-12 sam imao malu krizu, počeo sam ubrzano da dišem i krenuli su bolovi u stomaku. U glavi mi je bilo samo da završim. Ta 2 kruga sam pao za par sekundi, išao sam po 1:32, ali sam za poslednja 2-3 stegao zube i ubrzao najviše što sam mogao.


Na kraju, novi lični rekord od 22 minuta i 28 sekundi, što je za 36 sekundi brže nego zimus, minut i nešto brže nego prošle godine u ovo vreme, a 3 minuta brže nego pre 2 godine u ovo vreme.

Vreme po kilometru se smanjuje, to je vrlo bitno za ličnu satisfakciju, a takođe  i znak da je rad ispravan!

Нема коментара:

Постави коментар