недеља, 11. август 2019.

Vojvodina Open - Vrdnik 11.08.

Na karti koja se izvorno zove Morintovo, u Vrdniku, na Fruškoj gori održano je još jedno kolo Orijentiring lige Srbije. Na žalost, prvi dan i dugu distancu zbog porodične proslave morao sam da preskočim, ali su moji takmičari Marko Radovanović (pogotovo) i Mia Krtinić dobro sproveli tehnićko-taktičku pripremu u delo i duh Mladog Lazića kao da je bio na trci :)

Danas, na srednjoj distanci, već posle 2. kontrole, a definitivno posle 5. i 11. gde sam redom sustizao Mareta (4 min) i Gazda Mileta (8 min) nije bilo upitno kakav će redosled u plasmanu biti. Bez previše filozofiranja, sa sigurnošću sam skupljao kontrole i praktično bez grešaka ušao u cilj. 



Pred 11. KT sam za nijansu oborio ritam zbog guste vegetacije kako se baš ne bih osakatio pred SEEOC, a onda od 17. KT laganini isfiniširao koridor od nekih 500m. 

Bio sam raspoložen pred trku. Jako je bitno imati u sebi taj osećaj pozitivne energije. Mislim da je razlog najpre jedno mesec ipo dana sasvim solidnog ritma u treningu. Kakva god da je bila sezona do sada, forma je u datim okolnostima na najvišem, optimalnom, nivou od početka godine i to je dobro znati zbog trka koje me očekuju do kraja sezone.


Foto: Mr Bob Radovanović

Нема коментара:

Постави коментар