понедељак, 24. октобар 2016.

Trofej Beograda 2016 (22-23.10.)

U organizaciji Orijentiring saveza Beograda i SK Magic Map, a pod pokroviteljstvom grada Beograda, održan je Trofej Beograda - manifestacija koja obuhvata veliki broj sportova u toku jedne kalendarske godine. Protekli vikend bio je rezervisan za sprint orijentiring u Bloku 23. a sa ciljem prekoputa na severnom ulazu beogradske "Kombank arene", dok nas je sutradan čekala srednja distanca na Košutnjaku.

Kako uvek može doći do neplaniranih stvari, tako sam i ja neplanirano nastupio oba takmičarska dana. Naime, u petak sam odmarao, subotnja trka je trebala da bude samo zagrevanje pred nedeljni apatinski polumaraton koji bi poslužio kao presek pred dalji trenažni proces. Međutim, kada se oslanjaš na neodgovorne i neozbiljne osobe, uglavnom ostaneš kratkih rukava, u mom slučaju - bez prevoza u zadnji čas. Naravno, odmah je usledio "plan B" i naknadna prijava srednju distancu na Košutnjaku.
Same trke su protekle sasvim korektno, a greške su bile zanemarljive. Na sprintu svega 5 sekundi na ranijem stajanju pred 2. KT i možda još negde po par sekundi, ali sve ukupno ne više od 10. Međutim kako moja brzina još nije na zadovoljavajućem nivou, tako je i zaostatak od 45 sekundi za prvoplasiranim u M20 (staze su nam bile iste) sasvim realan, te prvo mesto u muškoj elitnoj kategoriji 1. dana zapravo nije najsjajnije.                                                                                                                                                                     Rezultati 1. dan                Splitovi 1. dan

Sutradan, na srednjoj distanci sam baš prašio. Iako deo terena poznat, kako meni tako i ostalima, bilo je mesta gde je trebalo da se obrati pažnja, kako zbog brzine koja je bila na visokom nivou, tako i oko novog dela karte, ako uzmem ubzir da nisam nastupio na prvenstvu na noćnim pre par nedelja kada se koristio identičan teren. Međutim, nisam se libio da se odvojim od puta kada bi me intuicija ponela. Tako je varijanta na 12. kt bila pun pogodak, dok sam 13. KT iako skratio - išao dosta sporije u odnosu na ostale takmičare. Ostaje dilema šta je bilo brže - preko 15. ili do asfalta nizbrdo, a zatim uzbrdo do kontrole?! To je ujedno bila moja jedina loša procena i mesto gde sam izgubio 30 sekundi. Na kraju 5 minuta prednosti u odnosu na drugoplasiranog u M21E kategoriji i 3.5 minuta u odnosu na prvoplasiranog u M20 kategoriji, uz subjektivan osećaj, govori da je ovo bila sasvim dobro istrčana trka (5.4km vazdušnom linijom sa 200m uspona - 34:39, dok sam ja prešao okruglo 6.5km). 

Rezultati 2. dan           Splitovi 2. dan          Ukupni rezultati

P.S. imao sam problema sa garmin softverom, tako da će ručno ucrtana karta biti zamenjena čim pre. Slike sa proglašenja očekujemo uskoro. Hvala Velji (foto: Slobodan Veljović) na slikama iz akcije, nadam se da će ova praksa preći svima u naviku kako bi prezentovali naš sport na pravi način.




Нема коментара:

Постави коментар