недеља, 4. мај 2014.

Prvenstvo Srbije na srednjoj distanci i 5. kolo Kupa Srbije (03-04.05.)

Na terenima pod Kučajskim planinama (Samanjac, Čestobrodica, 20km od Paraćina) održano je dvodnevno takmičenje koje se sastojalo iz 2 srednje distance. Prvi dan se bodovao kao 5. kolo prvenstva Srbije u kombinaciji (Kup), dok je drugog dana bilo prvenstvo Srbije na srednjoj distanci, jedno od 3 dnevna državna pojedinačna prvenstva.


 
Malo iskusnijim takmičarima dobro poznat Samanjac, kraški teren, pun vrtača i kamenja. Tehnički vrlo zahtevan, ali isto tako i fizički, usled gomile kamenja koje otežava trčanje. Doduše, prvog dana je bila za nijansu lakša staza, ili, možda, ne tolko lakša koliko je bilo lepše vreme, za razliku od drugog dana kada je bilo magle i kiše, što je znatno ograničavalo vidljivost.






Znao sam šta me očekuje, psihički sam se dobro pripremio i od samog starta krenuo obazrivo, ali dovoljno jako. Imao sam 2 manje (na 3. i 7. KT) i jednu veću (na 10.KT) grešku. Okvirno oko 4.5 minuta viška, ali sam svakako zadovoljan kako sam istrčao jer mi je tempo bio više nego dobar, što se vidi i po prolaznim vremenima, a i u 90% trke sam imao skoro savršenu kontrolu nad kartom. Osvojio sam 3. mesto sa samo 33 sekunde zaostatka za prvoplasiranim.

Rezultati 1. dan               Prolazna vremena 1. dan


Što se tiče drugog dana i prvenstva Srbije, dosta komplikovanija priča. Komplikovanija iz 2 razloga: više uspona nego prvog dana i magla koja je, bar meni, baš otežavala posao. Zbog čega otežavala? Odgovor se krije u čitanju makro detalja - vrtače se, sa veće daljine, nisu videle, za razliku od prvog dana kada je vidljivost bila odlična. Takođe, na izlazu sa 11. KT sam imao problema sa kompasom na 30tak sekundi, ali to nije strašno koliko jeste vidljivost koja je uticala na grešeke i nesigurnost u reonu između 5. i 6; 15. i 16; kao i između 16. i 17. kontrolne tačke. Na 7, 19. i 21. su greške izazvazvane mojom krivicom. 
Ukupno imam skoro 11 minuta viška, što je mnogo za jednu ovako značajnu trku, ali kako-tako mogu biti zadovoljan krajnjim plasmanom i 3. mestom (ostali takmičari ispod 3. mesta su još više grešili), što je moj prvi plasman u top 3 na prvenstvu Srbije u šumi (prošle godine sam bio 3. na PS u sprintu). Mogu da kažem da sam imao sreće, ali je i bilo krajnje vreme, jer 2 godine za redom nesrećno gubim plasmane u top 3 na prvenstvima na srednjoj i dugoj. 

Ukupni rezultati Južnog Kučaja 2014 su dobijeni sabiranjem vremena prvog i drugog dana, zauzeo sam takođe 3. mesto, pa slobodno mogu reći da je Samanjac prošao u znaku broja 3.






Rezultati 2. dan              Prolazna vremena 2. dan                Ukupni rezultati


Нема коментара:

Постави коментар